سیاست / شناسه خبر: 51548 / تاریخ انتشار : 1397/12/19 22:00
|

پروژه توریستی بوشهر ۲۰۲۲ در سه بخش دریایی، شهری و روستایی عملیاتی شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به تدوین سند توریسم بوشهر ۲۰۲۲ گفت: پروژه‌های سند توریسم بوشهر ۲۰۲۲ در سه بخش دریایی، شهری و روستایی این استان عملیاتی شده است.

بوشهری ها / ارغوان مهدی‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر استان بوشهراز افزایش گردشگران به این استان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ساحلی بودن استان و شرایط خاص آب و هوایی پیش بینی می‌شود میزان ورودگردشگران نوروزی به استان بیش از سال گذشته باشد.

 

وی با اشاره به افزایش زیرساخت‌های گردشگری در شهرها و روستاهای استان بیان کرد: زیرساخت‌های گردشگری نسبت به سال گذشته افزایش یافته که پیش بینی می‌شود با استفاده از تمام ظرفیت گردشگری مناطق مختلف استان فضای بانشاط و جذابی برای گردشگران رقم بخورد.

 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: تمام فرمانداران ستاد تسهیلات سفر شهرستانها را برگزار و با ایجاد زیرساخت‌های لازم آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

 

مهدی‌زاده با اشاره به تدوین سند توریسم بوشهر 2022 گفت: پروژه‌های سند توریسم بوشهر 2022 در سه بخش دریایی، شهری و روستایی این استان عملیاتی شده است.

 

وی از تعیین روستاهایی برای اجرای طرح‌های بوم‌گردی روستایی و عشایری خبر داد و بیان کرد: امسال در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافران تمام خانه‌های مبله در استان با همکاری فرمانداران ساماندهی شده است.

 

معاون عمرانی استاندار بوشهرنیز با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها گفت: همه فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان در ایام نوروز باید پاسخگو باشند.

 

مهرداد ستوده افزود:نرخ گذاری خدمات گردشگری از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام می‌شود و نباید هیچ افزایش نرخی در این خصوص داشته باشیم.

 

وی بر ضرورت استفاده از نشان بوشهر توریسم از سوی جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تاکید کرد

کلیدواژه

ارغوان مهدی‌زاده

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر

زیرساخت‌های گردشگری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی