سیاست / شناسه خبر: 51553 / تاریخ انتشار : 1397/12/21 14:59
|
در بوشهر؛

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت برگزار شد

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت با حضور وزیر بهداشت، خانواده‌های شهدا و مسئولان استانی به میزبانی بوشهر برگزار شد.

بوشهری ها /نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح سه‌شنبه در پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: وزارت بهداشت در دوران دفاع مقدس با تشکیل جبهه مقاومت پزشکی خدمات ماندگاری را ارائه کرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری به اهمیت و ارزش بالای شهدات اشاره کردو ادامه داد: انسان همواره در حال تحول است و شهادت با ارزش‌ترین شکل تحول زیست زمان و مکان انسان در دنیا است.

وی با بیان اینکه شهادت زیباترین، عقلانی‌ترین و پرسودترین شکل تحول انسانی در عرصه حیات دنیوی است خاطرنشان کرد: شهید با مقاومت و شهادت خود اقتدار ملی، عزت دینی و برای خانواده خود افتخار اجتماعی می‌آفریند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید ستاره پر فروغ و بی غروب دین، انقلاب و مملکت است و یک سنگر بزرگ در عرصه مقاومت و پایداری است افزود: شهید عمرش را می‌دهد ولی حیات جاودانه بدون عدم را برای خود تضمین می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این آئین با اشاره به کارنامه درخشان استان بوشهر در عرصه مقاومت اظهار داشت: استان بوشهر دارای کارنامه موفقی در حفاظت و حراست از این آب و خاک است.

سعید کشمیری به سردارانی همچون رئیس‌علی دلواری و بزرگانی چون آیت‌الله اهرمی و آیت‌الله بلادی اشاره کرد و ادامه داد: استان بوشهر در دوران دفاع نقش و جایگاه بسیار مهمی داشت.

وی گفت: در پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت اکنون با امنیت کامل افتخار میزبانی خانواده‌های شهدای سراسر کشور هستیم که این امنیت اتفاقی نبوده و ما برای آرامش امروز، خون‌ها داده و شهید زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

 

 

کلیدواژه

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت

بوشهر

درمان و آموزش پزشکی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی