سیاست / شناسه خبر: 51555 / تاریخ انتشار : 1397/12/22 16:56
|

۵۲۰ تن پرتقال و سیب شب عید مردم استان بوشهر ذخیره شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در این زمینه ۵۲۰ تن سیب و پرتقال و بیش از ۱۵۰ تن گوشت گوساله برای توزیع با قیمت مصوب در استان بوشهر تامین شده است.

بوشهری ها /سیدحسین حسینی‌محمدی از اجرای طرح ویژه نوروزی نظارت بر بازار خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای تامین انواع کالاها و خدمات ضروری، طرح ویژه نوروزی نظارت بر بازار در سراسر استان بوشهر به‌صورت مستمر ادامه دارد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم  هستند تاکید کرد: به منظور اعمال نظارت و کنترل دقیق‌تر بر واحدهای صنفی گشت‌های مشترک بازرسی راه‌اندازی شده است.

 

وی، ازشهروندان خواست هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت و غیره را به شماره تلفن 124 سامانه خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

 

حسینی‌محمدی از افزایش سهمیه اختصاصی شکر استان به مقدار بیش از 3 هزار تن خبر داد و خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده علاوه بر سهمیه اولیه شکر،  بیش از 1400 تن سهمیه مازاد نیز برای تامین کامل تقاضا به استان تخصیص یافت در مجموع 3 هزار تن شکر با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر تامین ارزاق عمومی مردم با قیمت مصوب گفت: در این زمینه 520 تن سیب و پرتقال شامل 160 تن سیب و 360 تن پرتقال و بیش از 150 تن گوشت گوساله برای توزیع با قیمت مصوب در استان بوشهر تامین شده است.

 

وی افزود: میوه تنظیم بازار شب عید امسال با 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار با هدف ایجاد تعادل در قیمت و دسترسی آسان شهروندان انجام می‌شود.

 

حسینی‌محمدی بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال در صدد هستیم تا مصرف‌کنندگان هیچ نگرانی از کمبود و یا گرانی کالا نداشته باشند.

 

کلیدواژه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

سیب و پرتقال

حسینی‌محمدی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی