سیاست / شناسه خبر: 61579 / تاریخ انتشار : 1398/2/26 12:18
|
اتفاقی عجیب در جم

حضور در استادیوم جم 10 ساعت زودتر از بازی

بوشهری ها | در حالی که بازی پارس جنوبی جم – پرسپولیس از ساعت 21:30 سوت می خورد از هم اکنون برخی از تماشاگران جلوی درب استادیوم تختی شهر جم تجمع کرده اند.

بوشهری ها /   این اتفاق در حالی رخ داده است که هوای شهر جم گرم است و تا زمان آغاز بازی بیش از 10 ساعت باقی مانده است! و این تجمع می تواند این نگرانی را هم ایجاد کند که بیش از ظرفیت استادیوم تماشاگر خواهان تماشای ورود به استادیوم باشند که بی شک چالش برانگیز خواهد بود. البته مدیران شهری جم که پیش تر متوجه علاقمندی تماشاگران برای حضور در استادیوم برای تماشای این بازی شده اند، اعلام کرده اند بازی به طور مستقیم از تلویزیون های شهری پخش خواهد شد و تماشاگرانی که موفق به ورود به استادیوم نمی شوند، می توانند درمحل های تعیین شده بازی را از تلویزیون های بزرگ شهری تماشا کنند.

 
حضور در استادیوم جم 10 ساعت زودتر از بازی 
تجمع جلوی درب استادیوم تختی شهر جم در حالی که بیش از 10 ساعت به آغاز بازی باقی مانده است البته که نشان از علاقمندی تماشاگران به فوتبال دارد و کمتر جایی شاید شاهد این میزان علاقه به فوتبال باشیم اما از سویی می تواند بیانگر یک نقظه ضعف بزرگ باشد. اینکه فوتبال ما هنوز نتوانسته به ساماندهی حرفه ای تماشاگر در استادیوم برسد و تماشاگر مجبور می شود برای ورود قطعی به استادیوم از ساعت ها قبل و در هوای گرم جلوی درب استادیوم تجمع کند. در حالی که در فوتبال حرفه ای و برای حساس ترین بازی تماشاگر خیلی زود بخواهد وارد استادیوم شود یکی دو ساعت قبل از آغاز بازی است به این خاطر که جایگاه او در استادیوم مشخص است و این جایگاه توسط تماشاگر دیگری تصاحب نمی شود حتی اگر چند دقیقه پیش از شروع بازی بخواهد وارد استادیوم شود.
 
و این هم جای سوال است با این همه گرایش به فوتبال در شهر جم از سوی مردم مدیران شرکت پارس جنوبی برای تیم هزینه نمی کنند و اعضای تیم در شرایطی بازی ها را به پایان خواهند برد که تنها 35 درصد دریافتی داشته اند و بعد از قهرمانی در لیگ یک و کسب عنوان پنجمی در لیگ برتر با عنوان دوازدهمی یا سیزدهمی بازی های این فصل را به پایان خواهند برد.| ورزش سه 

کلیدواژه

پرسپولیس

پارس جنوبی

چم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی