سیاست / شناسه خبر: 61629 / تاریخ انتشار : 1398/5/11 14:13
|
فرماندار گناوه

حقوق و مطالبه کارگران شهرداری گناوه پرداخت شود

بوشهری‌ها | در جلسه کمیسیون کارگری گناوه مصوب شد شهرداری این بندر حقوق و مطالبه معوقه کارگران خدمات شهری آن مجموعه را در هفته آینده پرداخت کند.

بوشهری هادر جلسه کمیسیون کارگری گناوه مصوب شد شهرداری این بندر حقوق و مطالبه معوقه کارگران خدمات شهری آن مجموعه را در هفته آینده پرداخت کند.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به مشکلات پیش آمده در حوزه پیمانکاری خدمات شهری شهرداری و اعلام سازمان بازرسی مبنی بر پرداخت نکردن هیچ پولی به پیمانکار تا تعیین تکلیف نهایی و شکایت پیمانکار حاضر در مناقصه خدمات شهری، جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان دوباره تشکیل و مصوبه های آن باید اجرا شود.

سیدعلی پاک نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با در نظرگرفتن اولویت مطالبه کارگران خدمات شهری، شهرداری باید خود بصورت مستقیم  به استناد مصوبه کمیسیون کارگری شهرستان اقدام به پرداخت حقوق،  مزایا و حق بیمه آنان کند.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام رئیس شورای اسلامی شهر و نماینده شهردار، مانده مطالبه معوق کارگران خدمات شهری از طریق شهرداری در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده به حساب آنان واریز می شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: در صورت پرداخت نشدن مطالبه کارگران شهرداری، از طریق مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ( هیات های تشخیص و حل اختلاف کار) برابر قانون کار رسیدگی و برای وصول به دادگستری شهرستان ارجاع می شود.

 

کلیدواژه

فرماندار گناوه

کارگران

شهرداری گناوه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی