سیاست / شناسه خبر: 61674 / تاریخ انتشار : 1398/6/29 15:51
|
مراسم معارفه مدیران جدید برگزار شد

تغییرات در سازمانهای وابسته به شهرداری بوشهر

بوشهری ها | طی مراسمی با حضور آقایان وحید بارگاهی معاون توسعه مدیریت و منابع و کورش سلطانی معاون عمرانی و مهدی عالی پور سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری....

بوشهری ها / تغییرات در شهرداری بوشهر کلید خورد.

به گزارش  بوشهری ها به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، طی مراسمی با حضور وحید بارگاهی معاون توسعه مدیریت و منابع و مهدی عالی پور سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر، گرشاسبی رئیس اداره حراست و برخی از مدیران و کارشناسان سازمانهای مذکور، سرپرستان جدید سازمانهای مدیریت پسماند، حمل و نقل بار و مسافر و فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر معارفه گردیدند.

وحید بارگاهی در این آیین طی سخنانی سازمانهای مزبور را سازمانهای گسترده با محوریت خدمات رسان به شهروندان در عرصه شهر توصیف کردند که هر گونه کاستی و نقصان در روند خدمات رسانی آنها می تواند اثرات زیان بار و جبران ناپذیری را در گستره شهر برجای گذارد. وی با تاکید بر اینکه محدودیتهای منابع مالی نباید در ارائه خدمات رسانی به همشهریان از طرف سازمانهای یاد شده خللی ایجاد کند بلکه باید عزم و اراده مان را راسخ تر نماید تصریح نمودند: از مهمترین اهدافی که می بایست مد نظر داشته باشیم تا بیشترین بهره وری لازم را در ارتقای عمران شهری ( به معنای واقعی کلمه) و نیز سایر زمینه ها کسب کنیم استفاده از فناوری های روز دنیا و همچنین بهره بردن از نظرات خلاق و کارشناسانه و سلایق نوین و حس مشارکت پذیری افراد دارای صلاحیت در جهت پیشبرد هر چه بهتر امور زیربنایی و روبنایی شهر در راستای پویایی و تحرک پذیری کالبد شهر می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شخصیت های برگزیده برای تصدی سازمانهای یاد شده را چهره های خوشنام با رزومه درخشان در عرصه مدیریت شهری قلمداد نمودند که می توانند با اتخاذ تدابیر لازم برای سازمانهای متبوع خود مثمر ثمر بوده و برای پیشرفت و اعتلای شهر نیز گامهای موثری بردارند. وی در پایان از زحمات و تلاشهای بی وقفه مشارالیهان به ویژه روسای پیشین و جدید سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری آقایان محمدی باغملائی و رحیمی و سرکار خانم صفرزاده و محمدصادق سعیدی تقدیر و تشکر نموده و برای سرپرستان جدید سازمانهای مزبور آرزوی بهروزی و موفقیت نمودند. 

گفتنی است در این آیین آقای عبدالله کردگار رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند و حسن شجاعی پور رییس سازمان مدیریت پسماند به عنوان سرپرست جدید سازمان حمل و نقل بار و مسافر و آقای احمد بارگاهی که قبل از این به عنوان مشاور ارشد و مدیر حوزه شهردار مشغول فعالیت بودند، به عنوان سرپرست جدید سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر معارفه شدند. 

شایان ذکر است در همین آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای محمدصادق سعیدی رییس پیشین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر، طی حکمی از طرف شهردار بندر بوشهر ایشان به عنوان مشاور بافتهای تاریخی و امور فرهنگی شهرداری منصوب گردیدند.




تودیه و معارفه
تودیه و معارفه
تودیه و معارفه
تودیه و معارفه
تودیه و معارفه
تودیه و معارفه

 

کلیدواژه

شهرداری بوشهر

وحید بارگاهی

محمد سعید سعیدی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی