سیاست / شناسه خبر: 61682 / تاریخ انتشار : 1398/7/30 10:43
|
رییس شورای اسلامی شهر برازجان؛

از تفرقه استقبال نمی کنیم/ چرا جای رییس کمیسیون فرهنگی در جلسات روز برازجان خالی بود؟

بوشهری ها | رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: از تفرقه در بین اعضای شورا استقبال نمی کنیم زیرا تفرقه خدمت گذاری به مردم را کند و مردم را ناامید می کند.

بوشهری ها اسماء بوستانی: رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: از تفرقه در بین اعضای شورا استقبال نمی کنیم زیرا تفرقه خدمت گذاری به مردم را کند و مردم را ناامید می کند.

 
به گزارش بوشهری ها،  مهراب بنافی در جلسه روز دوشنبه شورای شهر با بیان اینکه اختلاف نظر مانند همه شوراهای شهر و روستا در شورای شهر برازجان نیز وجود دارد، اظهار کرد: مشکلات و اختلافات بین اعضا نباید بیرون از صحن شورا برود، زیرا در این صورت مردم از نمایندگان انتخابی خود ناامید می شوند.
بنافی در خصوص مصوبه روز برازجان بیان کرد: سال گذشته شورای فرهنگ عمومی با توجه به مصوبه شورای دوره چهارم، مصوبه ای داشته که استعلام آن از وزارت کشور گرفته شده است و در آن مصوبه قید شده است که نامگذاری روز برازجان ربطی به شورای شهر ندارد و در این خصوص شورای فرهنگ عمومی تصمیم گیرنده است.
 
وی افزود: در فعالیت های فرهنگی سپاه، همیشه در کنار شورا بوده و هیچ گونه اختلافی بین اعضای شورا، امام جمعه و فرمانداری وجود ندارد.
 
بنافی با اعلام اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی در خصوص برنامه ریزی روز برازجان شروع شده است، افزود: من به عنوان رییس شورای شهر احترام تمامی اعضا را حفظ کرده و خواهم کرد اما در تمامی جلسات شورای فرهنگ عمومی جای رییس کمیسیون فرهنگی شورا خالی بوده است.
 
رییس شورای شهر برازجان با تاکید بر اینکه انتقاد سازنده عموم را پذیرا هستیم عنوان کرد: مانند سال های قبل هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد شورا را در اختیار مردم قرار خواهیم داد و تمام تلاشمان حفظ آرامش شهر و همکاری با نهادها است.
 
بنافی افزود: فعالین اجتماعی باید پشتیبان و امراه شورا باشند، لجاجت باعث کندی روند پیشرفت شهر می شود، افرادی که دنبال حاشیه برای شورای شهر باشند را نمی پسندیم.
 
بر اساس این گزارش رییس کمیسیون فرهنگی اعتراض خود را در خصوص بی اطلاعی از جلسات برگزار شده در شورای فرهنگ عمومی برای برنامه ریزی روز برازجان اعلام کرد و افزود: بنده به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی حق دارم از جلسات برگزار شده در خصوص روز برازجان اطلاع و در جلسه حضور داشته باشم تا بتوانم در خصوص برنامه ریزی این روز مهم ایده ها و برنامه های نوینی ارائه دهم.
 
دیگر عضو شورای شهر (وحید مصدق) اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر افزایش یافته و باید ان ها را کنترل کرد، وسایل بازی کودکان در پارک ها نیز بسیار فرسوده شده، به صورتی که یک وسیله مناسب جهت بازی کودکان در شهر وجود ندارد، به همین دلیل باید تلاشمان را در این خصوص افزایش دهیم تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری به شهرمان داشته باشیم.
 
معاون اجرایی شهرداری برازجان در این جلسه هزینه ساماندهی مکان قبلی جمعه بازار جهت ایجاد فضای سبز را ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: قصد داریم در این مکان فضای سبز خوب و مناسب و در شان شهروندان بنا کنیم.
جامعی افزود: در خصوص کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز نیز تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته ایم، به صورتی که برخی ساخت های غیرمجاز را تا سه مرتبه تخریب کرده ایم اما مجددا اقدام به ساخت این زمین های بدون سند می کنند، با این حال در این خصوص کوتاهی نخواهیم کرد و همچنان مانند گذشته با این ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد خواهیم کرد.

کلیدواژه

مهراب بنافی

دشتستان

شورای اسلامی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی