سیاست / شناسه خبر: 61692 / تاریخ انتشار : 1398/8/2 11:23
|

پاسخ هیات فوتبال بوشهر درباره ماجرای خبرنگاران جم

بوشهری ها | در پی انتشار خبری با عنوان "اقدام عجیب هیات بوشهر درباره خبرنگاران جمی!" در سایت "ورزش سه" روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر به این موضوع پاسخ داد.

بوشهری هادر پی انتشار خبری با عنوان "اقدام عجیب هیات بوشهر درباره خبرنگاران جمی!" در سایت "ورزش سه" روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر به این موضوع پاسخ داد.

به گزارش «بوشهری ها »؛ روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر ماجرای صادرنشدن کارت برای خبرنگار شهرجم به خاطر شرکت نکردن در کلاس های آموزشی پیش از فصل(با پرداخت مبلغ 200هزارتومان) را رد کرد.

در همین ارتباط مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر نسبت به این گزارش واکنش نشان داد و اعلام کرد:"هزینه حضور در این کلاس ها صدهزار تومان بوده است نه دویست هزارتومان و هنوز اعلامیه آن روی سایت هیات فوتبال استان بوشهر هست."

او افزود:" لیست بیست نفره ای از خبرنگاران شهر جم در اختیار ما قرار داشت، یکی دو نفر از صدا و سیما و دو سه نفر هم از دو هفته نامه هستند و چند خبرنگار هم در این لیست نیستند که مربوط به شهرهای کنگان و عسلویه بوده اند. ما در مجموع هفته پیش هفده کارت را به خبرنگاران جمی دادیم. این لیستی است که از شهرستان جم به ما دادند. اتفاقا ما کارت خبرنگاران جمی را زودتر از خبرنگاران بوشهری دادیم. از طرفی  صدور کارت برای هفته نامه و دو هفته نامه ها جزو سیاست های سازمان لیگ نیست."

او همچنین گفت:" البته از این لیست تنها یک خبرنگار کارتش صادر نشده که شخصا پیگیر صدور کارت او هستم."
منبع:ورزش سه

کلیدواژه

خبرنگاران جم

ورزش سه

هیات فوتبال بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی