سیاست / شناسه خبر: 61721 / تاریخ انتشار : 1398/8/15 12:22
|
در جلسه شورای اداری؛

هشدارهای فرماندار دشتستان به روسای ادارات

فرماندار دشتستان گفت: مدیران دولت تدبیر و امید باید تلاش حداکثری را جایگزین فشار حداکثری کنند تا بتوانند در پیشبرد اهداف خود موفق تر از قبل باشند.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: مدیران دولت تدبیر و امید باید تلاش حداکثری را جایگزین فشار حداکثری کنند تا بتوانند در پیشبرد اهداف خود موفق تر از قبل باشند.

به گزارش بوشهری ها، فتح الله نوروزی در جلسه شورای اداری خطاب به مسوولین دشتستان اظهار کرد: در قبال احترام انتظار انضباط کاری از مسوولین دارم؛ از این مسوولین باید در ساعت مقرر در جلسه حضور داشته باشند و با تلفن همراه صحبت نکنند.

نوروزی با بیان اینکه خدا محوری، خداپرستی، صداقت و پاکدستی باید در دستور کار ادارات قرار گیرد افزود: مسوولین مکلف به کار عالمانه هستند زیرا با تنبلی و کم انگیزگی به اهداف مدنظر نخواهند رسید؛ صلابت در کار مدیر از لازمه های کار در هر اداره است.

وی با تاکید به حفظ جایگاه ارباب رجوع ها ادامه داد: یکی از نعمت های خداوند برای مدیران ارباب رجوع ها هستند، باید تلاش کنید در حوزه کاری تمامی مراجعین راضی باشند. حفظ آبروی مردم و درست سخن گفتن  با آن ها رضایت مراجعین و اجتماع را در پی خواهد داشت.

فرماندار دشتستان با اعلام اینکه توسعه، امنیت پایدار و انقلاب ما از مردم است عنوان کرد: اصلی ترین مسئله در کشور ، استان و شهرستان دشتستان وحدت و انسجام است، سیاه نمایی نباید در بین مسوولین وجود داشته باشد، در همه فعالیت ها با برنامه ریزی و هدفمند باید گام برداشت.

نوروزی افزود: همگی باید در راستای اعتلای نام دشتستان گام برداریم، شجاعت در تصمیم گیری و امانتداری در موفقیت های مدیران بسیار تاثیر گذار است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سلامت، امنیت، قانونمداری، بی طرفی و مشارکت حداکثری می تواند به پرشور برگزار شدن انتخابات کمک کند.

فرماندار دشتستان رسانه ها را یکی از عوامل پیشرفت و توسعه یافتگی هر منطقه دانست و ادامه داد: رسانه ها باید به صورت دقیق، صحیح و صادقانه اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهند؛ روابط عمومی ادارات نیز روابط خود را با رسانه ها بیشتر از قبل کنند، مسوولین نیز فعالیت و عملکردهای خود را از طریق رسانه ها منعکس نمایند.

نوروزی خطاب به مسولین افزود: از ظرفیت سمن ها در جهت انجام امورات خود استفاده کنید، سمن های فعالی در دشتستان وجود دارد که ادارات می توانند با این سمن ها همکاری های مفید و ارزشمندی داشته باشند.

کلیدواژه

بوشهر

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی