سیاست / شناسه خبر: 61723 / تاریخ انتشار : 1398/8/18 16:18
|
سرپرست گروه هنرهای تجسمی هشت برازجان؛

قرار را کاشتند و سبز نشد

ابوالقاسم طحانیان سرپرست گروه هنرهای تجسمی هشت برازجان است که سالانه چندین نمایشگاه با موضوعات و مناسبت های مختلف برگزار می کند. آخرین نمایشگاه گروه هنرهای تجسمی هشت در آبان ماه برگزار شد.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: ابوالقاسم طحانیان سرپرست گروه هنرهای تجسمی هشت برازجان است که سالانه چندین نمایشگاه با موضوعات و مناسبت های مختلف برگزار می کند. آخرین نمایشگاه گروه هنرهای تجسمی هشت در آبان ماه برگزار شد.

سرپرست انجمن هنرهای تجسمی هشت برازجان در گفتگو با بوشهری ها گفت: مسوولین امسال نسبت به سال های گذشته در افتتاح نمایشگاه حضور کمرنگی داشتند؛ هر ساله قول می دهند نگارخانه ای ثبت کنند اما قرار آن ها را می کارند و سبز نمی شود.


ابوالقاسم طحانیان با اعلام اینکه با رای اکثریت اعضای اصلی گروه هشت موضوع امسال نمایشگاه آزاد بود، افزود: ان شاالله سال آینده موضوعی خاص مد نظر داریم که در فراخوان جدید هشت منتشر خواهد شد، اما چرا برازجان با این همه هنرمند و این همه افتخار آفرینی هیچ مسئولی جواب درست و قانع کننده ای به این هنرمندان نمی دهد؛ ما در این سال ها یک جواب شنیده ایم و آن اینکه قرار است نگارخانه ای احداث شود؛ کی و کجا هنوز خیلی ها نمی دانند؛ و بقول معروف قرار را کاشتند و سبز نشد.

طحانیان ادامه داد: نمایشگاه هشت در سال های گذشته به پاس تولد امام رضا (ع ) در مرداد ماه و در تاریخ مقرر شده خود برگزار می شد؛ به دلیل گرمای هوا فشار زیادی به اعضای گروه وارد می شد؛ طی جلساتی که با اعضای اصلی این انجمن جهت چگونگی برپایی نمایشگاه تشکیل شد؛ یکی از گزینه ها که رای مثبت گرفت تغییر زمان نمایشگاه و برگزاری آن در آبان ماه بود.


سرپرست انجمن هنرهای تجسمی هشت برازجان بیان داشت: ادارات همیشه کنارما بودند اما امسال نسبت به سال های گذشته شاهد حضور کمرنگ تر مسوولین در نمایشگاه بودم؛ دلیل این کمرنگ بودن را نمی دانم؛ انتظار من به عنوان یک هنرمند این است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر و اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان حداقل در آیین اختتامیه ما را حمایت می کردند؛ زیرا این نمایشگاه مهم ترین رویداد هنرهای تجسمی برازجان و استان بوشهر در این هفت سال بوده است.

طحانیان تعدا آثار نمایشگاه را هشتاد اثر بیان کرد و ادامه داد: چهل هنرمند از سال ۹۷ تا ۹۸ این ۸۰ اثر را با موضوع های آزاد آماده کردند.
وی با اعلام رضایت از استقبال مردم در نمایشگاه عنوان کرد: مانند همیشه متشکرم از مردم و استقبال بی نظیر آن ها؛ اما حرف هایی که همیشه و همه جا تکرار می شود وهمیشه هم بی جواب می ماند .
برازجان قطب هنر های تجسمی استان مگر نیست! چرا برازجان نگارخانه ندارد!
 

 

کلیدواژه

برازجان

هنرمندان

طحانیان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی