سیاست / شناسه خبر: 61732 / تاریخ انتشار : 1398/8/29 12:13
|
سامانه های 135 و 124 در خواب

کدام سامانه ؟

بوشهری‌ها | متاسفانه این دو شماره تلفن ارائه شده در طول روز پاسخگوی مردم نیست و آنها هیچ صدایی جز بوق انتظار تلفن نمی شنوند .

بوشهری ها /  با اینکه مسئولان ذیربط از مردم خواسته اند تا شکایات خود را  با موضوع افزایش قیمت ها و گرانفروشی های اخیر  با سامانه ها ی 135 ( تعزیرات حکومتی ) و 124 ( صنعت ، معدن و تجارت )  در میان بگذارند اما هر دو شماره مذکور در سکوت مطلق ، پاسخگوی صداها و شکایت مردم نیستند .

به گزارش بوشهری ها به نقل از پیام عسلویه ؛ خوانندگان پیام عسلویه در تماس های تلفنی خود ضمن گلایه از مسئولان مربوطه  می گویند : متاسفانه این دو شماره تلفن ارائه شده در طول روز پاسخگوی مردم نیست و آنها هیچ صدایی جز بوق انتظار تلفن نمی شنوند .
یکی از مخاطبان این روزنامه می افزاید : پس از اینکه یکی از آژانس های نزدیک منزل ما به افزایش کرایه پرداخته تصمیم گرفتم با دو شماره مذکور تماس گرفته و شکایت خود را ارائه بدهم که متاسفانه در چند نوبت تماس حتی یک بار هم که شده نتوانستم صدای کسی را از آن طرف خط بشنوم .

 این خانم خانه دار می افزاید : مسئولان امر در نوبت های بسیار در رسانه ها از اشراف و نظارت قیمت ها می گویند و با اعلام این شماره ها از مردم خواسته اند تا گرانی ها را به آنها گزارش بدهند اما متاسفانه این شماره ها ، شماره هایی نیستند که جوابگو باشند یا صدای مردم بشنوند .
یکی دیگر از خوانندگان پیام عسلویه ضمن تایید صحبت های خواننده دیگر ما می افزاید : اگر نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت های متولیان امر مثل معرفی همین سامانه های معرفی شده شان به مردم باشد خدا آخر و عاقبت همه را به خیر کند .

این شهروند بوشهری با تاکید بر نظارت عمیق و مسئولانه بر بازار از متولیان و مسئولان امر می خواهد تا امور مردم را در این شرایط سخت را با وعده و وعیدهای توخالی پیوند ندهند و نمکی بر جراحات آنها نباشند .

وی افزود : هم اکنون قیمت ها در بخش تره بار ، تاکسی ها و آژانس ها رو به افزایش است و متاسفانه دستگاه های متولی نیز بی توجه  در کنار آن می گذرند .

کلیدواژه

سامانه 135

تعزیرات

صمت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی