بوشهری ها / با اینکه مسئولان ذیربط از مردم خواسته اند تا شکایات خود را با موضوع افزایش قیمت ها و گرانفروشی های اخیر با سامانه ها ی 135 ( تعزیرات حکومتی ) و 124 ( صنعت ، معدن و تجارت ) در میان بگذارند اما هر دو شماره مذکور در سکوت مطلق ، پاسخگوی صداها و شکایت مردم نیستند .
به گزارش بوشهری ها به نقل از پیام عسلویه ؛ خوانندگان پیام عسلویه در تماس های تلفنی خود ضمن گلایه از مسئولان مربوطه می گویند : متاسفانه این دو شماره تلفن ارائه شده در طول روز پاسخگوی مردم نیست و آنها هیچ صدایی جز بوق انتظار تلفن نمی شنوند .
یکی از مخاطبان این روزنامه می افزاید : پس از اینکه یکی از آژانس های نزدیک منزل ما به افزایش کرایه پرداخته تصمیم گرفتم با دو شماره مذکور تماس گرفته و شکایت خود را ارائه بدهم که متاسفانه در چند نوبت تماس حتی یک بار هم که شده نتوانستم صدای کسی را از آن طرف خط بشنوم .
این خانم خانه دار می افزاید : مسئولان امر در نوبت های بسیار در رسانه ها از اشراف و نظارت قیمت ها می گویند و با اعلام این شماره ها از مردم خواسته اند تا گرانی ها را به آنها گزارش بدهند اما متاسفانه این شماره ها ، شماره هایی نیستند که جوابگو باشند یا صدای مردم بشنوند .
یکی دیگر از خوانندگان پیام عسلویه ضمن تایید صحبت های خواننده دیگر ما می افزاید : اگر نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت های متولیان امر مثل معرفی همین سامانه های معرفی شده شان به مردم باشد خدا آخر و عاقبت همه را به خیر کند .
این شهروند بوشهری با تاکید بر نظارت عمیق و مسئولانه بر بازار از متولیان و مسئولان امر می خواهد تا امور مردم را در این شرایط سخت را با وعده و وعیدهای توخالی پیوند ندهند و نمکی بر جراحات آنها نباشند .
وی افزود : هم اکنون قیمت ها در بخش تره بار ، تاکسی ها و آژانس ها رو به افزایش است و متاسفانه دستگاه های متولی نیز بی توجه در کنار آن می گذرند .