سیاست / شناسه خبر: 61844 / تاریخ انتشار : 1398/10/23 13:10
|

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت حمایت از تعاونی های زنان

بوشهری ها | سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر اظهار داشت: اقدامات بانک توسعه تعاون برای حمایت از تعاونی‌های زنان قابل‌توجه است.

بوشهری ها به نقل روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر؛ سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اظهار داشت: اقدامات بانک توسعه تعاون برای حمایت از تعاونی‌های زنان قابل‌توجه است.
حسینی افزود: بانک توسعه تعاون با هماهنگی معاونت تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برنامه‌های متنوعی برای حمایت و ارائه تسهیلات و خدمات به تعاونی‌های زنان تدارک دیده است.
ایشان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان بانک توسعه تعاون، معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق نوآوری و شکوفایی، این اقدام را بستری مناسب برای حمایت از نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها دانست.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر همچنین اقدامات و طرح‌های مهم بانک توسعه تعاون برای حمایت از تعاونی‌های زنان را قابل‌ توجه عنوان کرد و در ادامه بیان داشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت حمایت از تعاونی های زنان می تواند در این راستا بسیار سودمند و راهگشای حل برخی مشکلات پیرامونی تعاونی ها باشد.
لازم به ذکر است در این نشست دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، پرویزی معاونت امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، آذرشب مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر حضور داشتند.
 

کلیدواژه

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر

سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی