سیاست / شناسه خبر: 61953 / تاریخ انتشار : 1398/11/18 11:27
|
به مناسبت هفته دولت؛

افتتاح بیش از 10 میلیارد تومان پروژه توسط شهرداری در برازجان+ تصاویر اختصاصی

به مناسبت دهه فجر بیش از ده میلیارد تومان پروژه توسط شهرداری در برازجان افتتاح شد.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان با تشکر از تلاش شورا و شهرداری برازجان جهت انجام و افتتاح پروژه های مفید در برازجان بیان کرد: ۱۵ تا ۲۰ هزار متر افتتاح فضای سبز، ۱۰۰ هزار مترمربع افتتاح آسفالت کوچه ها و ۱۸ هزار متر مربع افتتاح پیاده روها توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان بسیار ارزشمند است.

به گزارش بوشهری ها از پیام عسلویه، فتح الله نوروزی در آیین افتتاح پروژه های شهرداری برازجان افزود: از این مجموعه تشکر می کنم و امیدوارم در فرصت های بعد با تلاش و پیگیری های هر چه بیشتر این دو نهاد ارزشمند شاهد افتتاح پروژه های بیشتر و بهتری باشیم.

 
فتح الله نوروزی افزود: از آنجایی که انجام این فعالیت ها و افتتاح چنین پروژه هایی جزو منافع عمومی هستند من نیز به عنوان فرماندار تمام قد در کنار شما خواهم بود و با همکاری و همدلی یکدیگر در راستای پیشرفت این شهر تلاش خواهیم کرد.

شهردار برازجان در آیین افتتاح دو پروژه تکمیل فضای سبز محله شهید اسدی فاز ۲ و گذر بیست متری شهید دستغیب به خیابان هفت تیر گفت: بیش از ۳۰ پروژه عمرانی بزرگ و فعال در سطح شهر وجود دارد که ان شاالله در هفته دولت و دهه فجر سال آینده افتتاح خواهند شد.

محمدحسن محمدی با اعلام اینکه امروز بیش از ۱۰میلیارد تومان پروژه در سطح شهر افتتاح می شود اظهار کرد: به نمایندگی از تمام پروژه های شهرداری دو پروژه را امروز افتتاح خواهیم کرد، بیش از ۱۵ تا ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز آماده افتتاح در شهر داریم.

 
محمدی افزود: ۱۰۰ هزار متر مربع کوچه های ساماندهی و آسفالت شده و بیش از ۱۸ هزار متر مربع تکمیل پیاده رو آماده افتتاح است.
 
وی با اشاره به سازگار بودن گونه های درختی محلی در این فضای سبز بیان کرد: نام این پارک را شفا انتخاب کردیم، تمام تلاشمان این بوده که توازن را در تمامی محلات شهر برازجان برقرار کنیم به همین دلیل اگر یک فضای سبز را در محلات بالای شهر افتتاح کردیم یک فضای سبز نیز در محلات کم برخوردا افتتاح کردیم، به صورتی که افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری در محلات کم برخوردار و بالای شهر به یک اندازه است.
 
شهردار برازجان با اعلام اینکه از زمان انتخاب من به عنوان شهردار این شهر تا کنون ۲۵ تا ۳۰ پارک محله ای در این شهر افتتاح شده است ادامه داد: در محلات اکثرا یک تا دو فضای سبز وجود دارد، اما به یقین هیچ یک از محلات شهر ما بدون فضای سبز نیستند، حدود ۱۷ زمین چمن ورزشی نیز در اختیار محلات قرار داده ایم.
 
محمدی با اعلام اینکه بازگشایی گذر بیست متری شهید دستغیب به خیابان هفت نیز یکی از مطالبات مهم مردم محله علی آباد و حسین آباد بود ادامه داد: این پروژه دو محله علی آباد و حسین آباد را به هم وصل می کند، با تلاش های فراوان و جابجایی تاسیسات موجود در مسیر توانستیم این مسیر را در دهه فجر به بهره برداری برسانیم.
 
وی طول این خیابان را ۸۰۰ متر اعلام کرد و افزود: اعتبار این پروژه ۴۰۰۰ میلیون ریال بوده که امروز این مسیر به نمایندگی از پروژه های آسفالت معابر در شهر افتتاح می شود.
 

 

کلیدواژه

دهه فجر

شهرداری برازجان

افتتاح پروژه

محمدحسن محمدی

برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی