سیاست / شناسه خبر: 61956 / تاریخ انتشار : 1398/11/19 13:48
|

جشنواره غذایی و نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان دبیرستان هدف افتتاح شد+تصاویر اختصاصی

نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره غذایی دانش آموزان دبیرستان هدف 19 بهمن ماه در پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: شهردار برازجان در آیین افتتاح جشنواره غذایی و نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان هدف گفت: بانوان فعال دشتستان همیشه پا به پای مردان در همه عرصه ها خصوصا در دفاع از این مرز و بوم تلاش کردند.

محمدحسن محمدی با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه توسط دانش آموزان توانمند این مدرسه اظهار کرد: در کنار هر مرد موفقی قطعا بانوی موفقی قرار دارد، در این مدت توانایی و فعالیت های مفید بانوان دشتستان را مشاهده کردیم. امروز باعث افتخار ماست که در افتتاح این مراسم شرکت کردم و امیدوارم دانش آموزان این مسیر را ادامه دهند تا شاهد فعالیت های هر چه بیشتر بانوان در زمینه های مختلف باشیم.

مدیر دبیرستان هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی نسل جدید با فرهنگ سنتی دشتستان اعلام کرد و افزود: در برنامه سالیانه دبیرستان هدف برگزاری نمایشگاه از فعالیت های دستی که مربوط به کتاب کار و فناوری است و به مناسبت دهه فجر این نمایشگاه را برگزار کردیم.

امیری با بیان اینکه این طرح مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت عنوان کرد: دانش آموزان از مهرماه تا امروز ایده های خود را به مرحله اجرا گذاشتند تا بتوانند هنر دست خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

وی تعداد دانش آموزان شرکت کننده در نمایشگاه را 120 نفر اعلام کرد و ادامه داد: برای اولین بار در دبیرستالن هدف آموزش صنایع دستی با برگ درخت خرما انجام می شود.

کلیدواژه

دهه فجر

دبیرستان هدف

برازجان

دشتستان

نمایشگاه صنایع دستی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی