سیاست / شناسه خبر: 61958 / تاریخ انتشار : 1398/11/19 23:31
|

اختتامیه نمایشگاه نقاشی فروغ+ تصاویر اختصاصی

نمایشگاه نقاشی فروغ از 16 بهمن ماه در برازجان برگزار شد و 19 بمن ماه اختتامیه این نمایشگاه بود.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: زهرا (فروغ) زمانی ۲۴ ساله ساکن برازجان ، یکی از هنرمندان این شهر است که از کودکی به نقاشی روی آورده و حدود ۲ سال پیش سبک کوبیسم را انتخاب و در این رشته هنری فعالیت می کند.

 
این هنرمند دشتستانی در گفتگو با پیام عسلویه می گوید: در دوره راهنمایی نقاشی را زیر نظر استاد بحرینی شروع کردم، چندین سال بعد استاد کوهکن در این راستا به من کمک کرد.
 
زهرا زمانی رشته تحصیلی خود را کارشناسی حقوق اعلام کرد و افزود: اولین نمایشگاه نقاشی خود را در ۱۶ بهمن ماه با ۳۰ اثر برگزار کردم، امیدوارم تمام دوست دارن این سبک که هم فکر و هم عقیده با من هستند را بتوانم پرورش دهم.
 
وی افزود: زمانی که شروع به کشیدن آنچه که به ذهنم رسید کردم، کم کم به تفکراتم شکل دادم، بدون آنکه بدانم یک سبک است، تا اینکه در اینستاگرام باطرحی مشابه طرح های ذهنی خودم مواجه شدم و پس از آن این طرح را دنبال کردم، به صورتی که تصاویر و اطلاعات زیادی پیرامون این سبک بدست آوردم و طرح هایم را ارتقا دادم تا به امروز که توانستم نمایشگاه انفرادی خود را به معرض دید عموم قرار دهم.
 
زمانی ادامه داد: از یکسال پیش تصمیم گرفتم نمایشگاه برگزار کنم، چون تنهاسبکی که به من کمک می کرد تا تمام ایده ها و داستان های ذهنی ام را بتونم ترسیم کنم سبک کوبیسم بود.
 
وی از حضور مسوولین در نمایشگاه و حمایت خانواده خود جهت برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد‌.

 

کلیدواژه

براجان

دشتستان

نمایشگاه نقاشی

سبک کوبیسم

فروغ زمانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی