سیاست / شناسه خبر: 62002 / تاریخ انتشار : 1398/11/29 20:21
|
انتخابات مجلس یازدهم؛

۲۰ نامزد تا کنون در بوشهر انصراف دادند

بوشهری ها |دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۲۰ نامزد در چهار حوزه انتخابیه این استان تا کنون از حضور در عرصه انتخابات مجلس یازدهم انصراف داده‌اند.

بوشهری هاخسرو دهقانی دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: تا کنون ۲۰ نامزد در چهار حوزه انتخابیه این استان از ادامه حضور در عرصه انتخابات مجلس انصراف داده‌اند و تعداد نامزد‌ها از ۱۰۱ نفر به ۸۱ نفر رسیده است.

او افزود: در حوزه بوشهر، گناوه ودیلم ۶ نامزد، در حوزه دشتستان ۴ نفر، در حوزه دشتی و تنگستان ۶ نفر و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۴ نامزد تا کنون انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: به این ترتیب اکنون در حوزه بوشهر، گناوه ودیلم ۲۹ نامزد، دشتستان ۱۹ نفر، دشتی و تنگستان ۱۶ نفر و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۷ نامزد با هم رقابت می‌کنند.

دهقانی همچنین با اشاره به اینکه ۶ نامزد پیش از شروع تبلیغات حوزه خود را تغییر دادند، گفت: این نامزد‌ها درخواست تغییر حوزه را در موعد قانونی ارائه کردند که با موافقت شورای نگهبان رو به رو شد. در این خصوص در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۳ نفر در دشتی و تنگستان یک نفر، در دیر، کنگان، جم و عسلویه یک نفر و در حوزه تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس یک نفر درخواست تغییر حوزه داشتند.

او عنوان کرد: در میان این درخواست‌ها یک نفر به حوزه دشتی و تنگستان، یک نفر در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه، یک نفر به حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، یک نفر به حوزه آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان، و دو نفر به حوزه تبریز، آذر شهر و اسکو تغییر حوزه دادند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم فراهم شده است و صندوق رای به همه نقاط استان خواهد رفت تا همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

دهقانی از رای دهندگان هم خواست مدارکشان یعنی شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی را آماده کنند و اگر کسی شناسنامه‌اش را گم کرده به ثبت احوال مراجعه کند تا به سرعت برایش صادر شود.

تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ پنجشنبه اول اسفند ادامه دارد و انتخابات جمعه دوم اسفند برگزار می‌شود.

کلیدواژه

انتخابات مجلس

خسرو دهقانی

ستاد انتخابات بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی