سیاست / شناسه خبر: 62005 / تاریخ انتشار : 1398/11/30 17:11
|

نشست خبری مریم پاسالار( کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دشتستان) با اصحاب رسانه

بوشهری ها /کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: من یادگار شهیدعبدالعلی پاسالار متولد سال 1361 و با هدف خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات شدم.

بوشهری ها /کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: من یادگار شهیدعبدالعلی پاسالار متولد سال 1361 و با هدف خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات شدم.


مریم پاسالار تحصیلات خود را کارشناس مهندسی کشاورزی، زراعت واصلاح نباتات، ارشد مهندسی کشاورزی، شناسایی و مبارزه باعلف های هرز،دکترای کشاورزی و زراعت اعلام کرد و افزود: مسوولیت های من تاکنون مشاورفضای سبزشهرداربندرعباس،مشاورمدیرعامل سازمان فضای سبزشهرداری بندرعباس، مشاوراموربانوان سازمان فضای سبزشهرداری بندرعباس، مشاور ارشد واحد تولیدات کشاورزی شرکت،تدبیر نگاران سبز آتیه ایرانیان، مدیرروابط عمومی شورای اسلامی شهربندرعباس، سرپرست اداره برنامه ریزی وتوسعه فضای سبز شهرداری بندرعباس، کارشناس ضابط خاص دادگستری(ماده 7قانون حفظ وگسترش فضای سبز)، دبیر کانون پدران آسمانی شاهد در شهرستان بندرعباس، مسئول گروه طرح آمارگیری هزینه درآمد در خانوار شهری و روستایی استانداری هرمزگان، مسئول گروه طرح آمار گیری زارعت، باغداری و دامداری و پرورش طیور استانداری هرمزگان، کشاورز ارشد و ناظر کشت شرکت تعاونی گلخانه داران مهندسین جوان بندرعباس هستم.
 
 
وی با بیان اینکه تاکنون  مسئولیت های ورزشی زیادی داشته ام ادامه داد: نائب رئیس بانوان هیات ووشو استان هرمزگان، مشاور مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان هرمزگان، مدیر روابط عمومی هیات بدمینتون استان هرمزگان، مسئول کمیته ورزش روزانه هیات همگانی استان هرمزگان، مشاور باشگاه فرهنگی و ورزشی آذرخش از مسوولیت های ورزشی من بوده است.
 
پاسالار افزود: فعالیت های رسانه ای من نیز قائم مقام وسردبیر هفته نامه جنوب ایران هرمزگان، سردبیر هفته نامه ساحل صدف هرمزگان،خبرنگارهفته نامه آوای شرجی هرمزگان بوده است.
 
 
 

وی با بیان اینکه در فعالیت های اجتماعی گوناگون از جمله عضو بسیج فعال، عضو ستاد امربه معروف ونهی منکر، سابقه تجربه مفید درحوزه مدیریت وبرنامه ریزی استراتژیک ارتباطات انسانی، آماروبرنامه ریزی ،ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی، فضای سبز شرکت داشته ام ادامه داد: همشهریان عزیز به این نکته التفات کامل داشته باشند آنچه در هیاهوی تبلیغاتی به چشم می آید ضرورت ارائه برنامه منسجم برای ائتلاف جریانها و تفکرات سیاسی است.

مریم پاسالار برنامه ها و اهداف خود برای دشتستان را به شرح ز یر اعلام کرذ:
۱- ایجاد دفاتر ارتباطات مردمی واقعی و فعال در تمام نقاط حوزه انتخابیه و حتی روستاها و منقاطی که از مرکز دور می باشد به صورت تجمیع و استقرار  دفاتر جهت ارتباط تنگاتنگ و مستقیم با مردم جهت پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات به حق از  نماینده که متاسفانه تاکنون شاهد این امر در دوره‌های قبل با این وسعت و  اهمیت و کارکرد نبوده ایم که این اولین برنامه پس از ورود به مجلس خواهد بود.
۲- شناسایی نقاط ضعف گذشته و کمبودها و کاستی ها در حوزه:
نوجوانان و جوانان، ورزشکاران، هنرمندان، صنعتگران و کارگران، زنان و خانواده ،اصناف و  بازاریان، کشاورزان و صیادان، فرهنگیان ،کارکنان دستگاه‌های اجرایی در راستای تبدیل فرصت ها به نقاط قوت با توجه به پتانسیل موجود در این استان به ارتقای سطح زندگی و امید به آینده.
۳- ایجاد مراکز توسعه مردمی با هدف شناسایی، جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای بهره برداری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه.
۴- تلاش برای جذب اعتبارات ملی و استانی هر چه بیشتر برای رونق در امور عمرانی منطقه.
۵- رفع تبعیض و ایجاد فرصت های برابر در استخدام، پرداخت دستمزدها، آموزش های حرفه ای و ارتقاء شغلی زنان و تلاش  در جهت استقلال مالی زنان
۶- به کارگیری زنان در مشاغل سرپرستی و مدیریت متناسب با توانمندی های آنان
۷- توسعه ویژه اماکن ورزشی و مراکز تفریحی و رفاهی برای اقشار جامعه بانوان
۸- ایجاد بستر مناسب و تسهیل قوانین جهت تشویق و ترغیب سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت ایجاد تحول مطلوب در صنایع و قابلیت‌های متعدد استان به منظور ایجاد اشتغال و رفع بیکاری که اعتقاد راسخ  داریم با توجه به ظرفیت‌های استان وجود افراد بیکار اجحاف بزرگ در حق مردم و فرزندان این آب و خاک است.
۹- تلاش برای توسعه و افزایش بهره مندی کشاورزان، دامداران و باغداران محترم و تلاشگر برای استفاده  تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت ،تامین و در اختیار گذاشتن نهادهای کشاورزی( کود و سم مورد نیاز )به میزان کافی و از بین بردن بازار سیاه که آسیب اصلی آن به تولید کننده می رسد.

 

 

کلیدواژه

انتخابات مجلس

انتخابات دشتستان

مریم پاسالار

برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی