سیاست / شناسه خبر: 62006 / تاریخ انتشار : 1398/11/30 17:43
|
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دشتستان؛

برای التیام زخم های دشتستان آمده ام / احترام به تاریخ و شناسنامه دشتستان یک وظیفه عقلی، شرعی و ملی است

بوشهری ها / اسماء بوستانی: ایرج مزارعی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دشتستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: اگر توفیق رسیدن به بهارستان نصیبم شد، فرزند دشتستان را جزو ۲۰ نماین

بوشهری ها / اسماء بوستانی: ایرج مزارعی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دشتستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: اگر توفیق رسیدن به بهارستان نصیبم شد، فرزند دشتستان را جزو ۲۰ نماینده برتر ایران در مجلس شورای اسلامی خواهید دید‌.

به گزارش بوشهری ها از پیام عسلویه، مزارعی علت اینکه  می گوید خود را در سطح ۲۰ نماینده برتر مجلس می دانم را وابستگی به مردم دشتستان اعلام کرد و افزود: مهمترین برنامه من اشتغال جوانان، حوزه کشاورزی و نخیلات است.
 
وی با اعلام اینکه انتخابات، انتخابات کثیفی شده است ادامه داد: مافیای قدرت در تهران تا چه زمانی باید پیگیر فعالیت های کاندید حوزه دشتستان باشد؟ چرا مردم دشتستان نباید تعیین کننده نهایی باشند؟ مردم دشتستان از این بازی های کثیف خسته شده اند و به دنبال نماینده ای ارزشی، مردمی و والایی هستند، قرار ما بر این است که نسخه مردم دشتستان را در دشتستان بپیچیم.
 
ایرج مزارعی با اعلام اینکه برای التیام زخم های دشتستان آمده ام ادامه داد: به دنبال تغییر دید نگاه مسوولین نسبت به بانوان هستم، با توجه به اینکه بانوان سرمایه ای برای توسعه هستند باید در مجموعه آن ها سرمایه گذاری خمه جانبه انجام شود.
 
مزارعی در خصوص عدم تکمیل اطلاعات خود در همه زمینه ها بیان کرد: در جاهایی که تخصص داریم از ظرفیت های خود استفاده می کنیم اما در قسمت هایی که اطلاعات کافی نداریم از کارشناسان، نخبگان و مشاوران مخصوص استفاده خواهیم کرد.
 
وی اصالت خود را وحدتیه ای اعلام و عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت های علمی و استفاده از نخبگان علمی و فرهنگی می توانیم چرخه توسعه دشتستان را تغییر دهیم، برخی از کاندیداها چندین دوره است که در انتخابات با رویکرد سنتی شرکت می کنند اما این رویکرد جوابگوی شرایط مردم مملکت نیست.
 
مزارعی تنها راه رهایی از وضعیت موجود جامعه را رسیدن به مجلسی قوی اعلام کرد و افزود: برای اجرای این مجلس قوی باید انتخابی هوشمندانه، مدبرانه و متفکرانه داشته باشیم، وضعیت موجود کشور شرایط بسیار حساسی است و اکنون فصل آزمون و خطا نیست.
 
وی ادامه داد: یک نماینده باید نگاه های آکادمی محور را در کنار ملاحظات سنتی در دستور کار خود قرار دهد و بتواند چرخ توسعه دشتستان را تسریع کند، هر کدام از این دو مولفه تحقق نیابد خروجی خوبی نخواهد داشت، پس حتما رویکرد سنتی و عقلانی باید در دستور کار یک نماینده قرار گیرد.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه مردم با در نظر گرفتن واقعیت و حقیقت ها مسیر آینده خود را انتخاب کنند افزود: مردم با تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند نه با انتخاب دستوری و سفارشی مردم دشتستان. همانگونه که دشتستان قدمتی ۶ هزار ساله دارد، احترام به تاریخ و شناسنامه دشتستان یک وظیفه عقلی، شرعی و ملی است.
 
مزارعی ادامه داد: مردم دشتستان و آیندگان این منطقه خواهان پیشرفت، توسعه و رشد هستند، برای فرستادن بهترین نماینده به مجلس دشتستان نیاز به یک پوست اندازی مبتنی بر نگاه علمی و عقلانیت به صورت ویژه دارد.

 

کلیدواژه

دشتستان

برازجان

انتخابات مجلس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی