سیاست / شناسه خبر: 62012 / تاریخ انتشار : 1398/12/5 13:13
|
منتخب مردم دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛

عملکرد پلیس دشتستان در انتخابات درخشان بود

بوشهری ها /منتخب مردم دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان را در برگزاری انتخابات درخشان دانست .

بوشهری ها/ منتخب مردم دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان را در برگزاری انتخابات درخشان دانست .
 
به گزارش بوشهری ها از پایگاه خبری پلیس، دکتر ابراهیم رضایی منتخب مردم دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای ستاد خودبا حضور در ستاد فرماندهی انتظامی دشتستان با سرهنگ فرهاد آراوند دیدار و گفت و گو کرد.
 
بر اساس این گزارش، در این نشست دکتر ابراهیم رضایی کارنامه فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان را در تأمین و برقراری امنیت مطلوب در تمامی مراحل برگزاری انتخابات درخشان توصیف کرد و مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات شبانه روزی پلیس دشتستان را ابراز کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی سرهنگ فرهاد آراوند در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور باشکوه، معنادار و حماسی مردم در انتخابات، این امر مهم را موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: رضایت شهروندان از عملکرد پلیس باعث افتخار و بزرگترین پشتوانه برای امنیت است.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

انتخابات دشتستان

فرمانده انتظامی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی