سیاست / شناسه خبر: 62014 / تاریخ انتشار : 1398/12/5 21:36
|

تقدیر شهردار برازجان از حافظان محیط زیست+تصاویر

بوشهری ها /شهردار برازجان از پاکبانانی که در ایام انتخابات تلاش مضاعفی داشتند تقدیر کرد.

بوشهری ها /شهردار برازجان از پاکبانانی که در ایام انتخابات تلاش مضاعفی داشتند تقدیر کرد.

 
به گزارش بوشهری ها از روابط عمومی شهرداری برازجان، ایام تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برازجان همچون دیگر نقاط کشور، فرصت‌ها و چالشهای خاص خود را پشت سر گذاشت. تبلیغات پر دامنه‌ای که در کنار ایجاد فرصت شناخت عمومی از کاندیداها جهت انتخابی آگاهانه، چالش‌هایی نظیر ایجاد آلودگیهای محیطی ناشی از تبلیغات مکتوب کاندیداهای محترم را به همراه داشت.
توزیع پوستر، بروشور، تراکت و دیگر اقلام تبلیغاتی از سوی ستادهای انتخاباتی کاندیداها که غالبن در خیابان پرتردد فردوسی مستقر بودند سبب شد این خیابان هر شب مملو از کاغذهایی شود که کف خیابان، پیاده‌رو، جوی فاضلاب و فضای سبز حاشیه‌ی خیابان را در بر می‌گرفت و چهره‌ی ناخوشایندی از خیابان زیبای فردوسی ترسیم می‌کرد. در این میان نمی‌توان زحمات پاکبانان عزیز و پرسنل خستگی ناپذیر اجرایی شهرداری که هر شب و پس از تعطیلی ستادها اقدام به پاکسازی خیابان می‌کردند را نادیده گرفت. این عزیزان با تلاش خستگی‌ناپذیر، حافظ پاکیزگی خیابان فردوسی و دیگر نقاط شهر بودند تا زیبایی‌های مشارکت مردم در فعالیتهای انتخاباتی و چهره‌ی شهر عزیزمان برازجان در این آلودگیهای ناخواسته گم نشود.
بر اساس این گزرش، حالا و پس از پایان فعالیتهای انتخاباتی و فروکش کردن تب انتخابات، محمدحسن محمدی شهردار برازجان طی مراسمی که در ساختمان شهرداری برگزار شد از تلاشهای پاکبانان زحمتکش برازجانی و پرسنل پرتلاش حوزه‌ی معاونت اجرایی شهرداری تجلیل کردند.
محمدی  در این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس و هدایایی به پاکبانان زحمتکش ایام انتخابات از این عزیزان به عنوان بازوهای مهم مدیریت شهری نام برد که نهایت تلاش خود را برای داشتن شهری پاکیزه و زیبا به کار می‌بندند تا شهروندان برازجانی از داشتن شهری زیبا لذت ببرند.

 

کلیدواژه

برازجان

پاکبانان

انتخابات

شهرداری برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی