سیاست / شناسه خبر: 62053 / تاریخ انتشار : 1399/1/2 19:05
|
رییس دانشگاه علوم پزشکی:

آمار مبتلایان کرونا در بوشهر ثابت ماند/ بهبودی ۴۶ بیمار

بوشهری ها | دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: براساس اعلام رسمی وزارت بهداشت فهرست آمار مبتلایان به ویروس کرونا نسبت به دیروز تغییری نکرده و همان ۵۵ نفر است.

بوشهری هادبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: براساس اعلام رسمی وزارت بهداشت فهرست آمار مبتلایان به ویروس کرونا نسبت به دیروز تغییری نکرده و همان ۵۵ نفر است.

به گززارش «بوشهری ها »؛ سعید کشمیری بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا شنبه دوم فروردین ۵۵ نفر است و نسبت به دیروز تغییر نکرده است.

او افزود: تا امروز ۷۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد تاکنون ۴۶ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

سفیر مرگ و بیماری برای هموطنان نباشید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: افراد ممکن است ناقل ویروس کرونا باشند بنابراین باید در خانه بمانند.

کشمیری از مردم خواست بیماری کرونا ویروس و مشکلات ناشی از انتقال آن را میان دیگران جدی بگیرند. این تعطیلات ناخواسته برای بستن چمدان‌های سفر با اهل خانه نیست و  با سفر کردن‌های غیرضروری سفیر مرگ و بیماری برای هموطنان نباشند.

او با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و سفر نکنند، دور همی نروند و مهمان دعوت نکنند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت، و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر همچنین از هم‌استانی‌ها خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند.

کلیدواژه

کرونا

دکتر کشمیری

استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی