سیاست / شناسه خبر: 62056 / تاریخ انتشار : 1399/1/2 19:16
|

آغاز موج دوم بارش‌ها/هشدار نسبت به اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی

بوشهری ها | بعد از ظهر شنبه و طی روز یکشنبه ضمن تشدید و تقویت بارندگیها، بارشها به صورت رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای (بیش از 60 کیلومتر در ساعت) در .

بوشهری هاطبق پیش بینی هواشناسی از اوایل روز شنبه موج دوم بارش ها ابتدا در سواحل و به تدریج در دیگر نقاط استان آغاز می شود.

بعد از ظهر شنبه و طی روز یکشنبه ضمن تشدید و تقویت بارندگیها، بارشها به صورت رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای (بیش از 60 کیلومتر در ساعت) در سطح استان ادامه می یابد.

به گزارش بوشهری ها به نقل از ایسنا، با توجه به ماهیت رگباری بارشهای بهاری، نسبت به وقوع صاعقه، آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها، لغزندگی جاده ها و اختلال تردد در جاده های مواصلاتی و همچنین نسبت به بارش تگرگ در مناطق مستعد و بروز خسارات احتمالی در مزارع و باغات کشاورزی هشدار داده می شود.

همچنین پیش بینی می شود از ظهر روز یکشنبه و طی روز دوشنبه دمای هوا به طور ناگهانی و قابل ملاحظه ای (6 تا 12 درجه) کاهش یابد. ضمن اینکه روزهای شنبه تا دوشنبه، سواحل استان و خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم می باشد.

بر اساس پیش بینی 24 ساعته وضعیت جوی و دریایی آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر، فردا ابری به تدریج همراه با بارش پراکنده باران و رعد و برق و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و جهت وزش باد امروز شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت، از اواخر شب جنوب شرقی تا جنوب غربی 10 تا 34 و تا ظهر فردا به تدریج 18 تا 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج 30 تا 90 سانتیمتر، فردا به تدریج 60 تا 120 سانتیمتر و ظهر فردا دور از سواحل شمالی و مرکزی به تدریج 90 تا 150 سانتیمتر پیش بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا 01:48 بامداد، مد اول ساعت 08:38، جزر دوم 12:34 و مد دوم دریا ساعت 18:47 است.

 

کلیدواژه

بارش

هواشناسی

استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی