سیاست / شناسه خبر: 62069 / تاریخ انتشار : 1399/1/7 20:19
|
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر بدون وقفه ادامه دارد

بوشهری ها | مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا با لحاظ تدابیر پیشگیرانه لازم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر بی وقفه ادامه دارد. ​

بوشهری هامدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا با لحاظ تدابیر پیشگیرانه لازم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر بی وقفه ادامه دارد. ​

سیاوش ارجمند زاده روز پنج‌شنبه در این رابطه افزود: تخلیه و بارگیری کالا به نوعی نبض تپنده اقتصاد هر بندر است و در هیچ شرایطی نباید این رویه متوقف شود.

وی بیان کرد: در سالی که به عنوان سال "جهش تولید" نامگذاری شده بخشی از این رسالت متوجه ادارات کل بنادر است که با روان سازی صادرات تولیدات داخلی باید زمینه تحقق شعار سال محقق شود.

ارجمندزاده ادامه داد: در بندر بوشهر از یک ماهه گذشته تاکنون در مجموع سه هزار و ۶۱۰ کانتینر تخلیه و بارگیری شده و با شیوع ویروس کرونا تمام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه لحاظ شده است.

وی گفت: در این مدت شمار شناورهای ورودی بندر بوشهر ۲۰۴ فروند بوده که از این شمار ۱۴۷ فروند زیر یکهزار تن و ما بقی با ظرفیت بیش از یکهزار تن بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: شمار شناورهای خروجی از بندر بوشهر نیز ۲۰۴ فروند شناور بوده که از این شمار ۱۴۸ فروند شناور زیر یکهزار تن و مابقی با ظرفیت بیش از یک هزار تن تخلیه شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت تاکنون چهار هزار و ۱۳۸ مسافر بین بوشهر-خارگ و بالعکس جابه جا شده است که از این شمار ۲هزار و ۲۰۶ مسافر وارد و یکهزار و ۹۳۲ مسافر نیز از بندر بوشهر خارج شدند.

 

کلیدواژه

بنادر و کشتیرانی

ارجمندزاده

کرونا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی