سیاست / شناسه خبر: 62072 / تاریخ انتشار : 1399/1/7 20:35
|
دادستان بوشهر خبر داد:؛

مرگ دو جوان ۲۴ و ۲۷ ساله بر اثر مصرف الکل در عسلویه

بوشهری ها | دادستان بوشهر با بیان اینکه مصرف الکل در عسلویه جان 2 جوان ۲۴ و ۲۷ ساله را گرفت، گفت: پنج تن دیگر نیز در اثر مصرف الکل مسموم و در بیمارستان بستری شدند.

بوشهری ها /  دادستان بوشهر با بیان اینکه مصرف الکل در عسلویه جان 2 جوان ۲۴ و ۲۷ ساله را گرفت، گفت: پنج تن دیگر نیز در اثر مصرف الکل مسموم و در بیمارستان بستری شدند.؛

به گزارش بوشهری ها ، علی حسن‌پور اظهار کرد: مصرف الکل در عسلویه جان ۲ جوان ۲۴ و ۲۷ ساله را گرفت، پنج تن دیگر نیز در اثر مصرف الکل مسموم و در بیمارستان بستری شدند.

 

به گفته دادستان بوشهر، پرونده ای نیز در این ارتباط در دادسرای عمومی و انقلاب عسلویه تشکیل شده است و در دست بررسی و رسیدگی قرار دارد.

 

وی انگیزه این افراد از مصرف الکل را پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا عنوان و تصریح کرد: دستور شناسایی افرادی که اقدام به تهیه و عرضه غیرمجاز الکل کردند نیز صادر شده است.

 

حسن‌پور به مهر گفت: ۲ جوان ۲۴ و ۲۷ ساله بر اثر مصرف الکل در عسلویه از توابع این استان جان باختند و پنج تن دیگر نیز مسموم و در بیمارستان بستری شدند.

 

دادستان بوشهر با بیان اینکه این نخستین مورد فوتی‌ها در اثر مصرف الکل تقلبی در این استان است، تأکید کرد: مردم به‌ویژه جوانان به‌هیچ‌عنوان فریب این افراد که برای حفظ منفعت خود اقدام به تهیه و تولید غیرمجاز الکل می‌کنند را نخورند و جان خود را به خطر نیندازند.

 

کلیدواژه

عسلویه

دادستان بوشهر

الکل

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی