سیاست / شناسه خبر: 62085 / تاریخ انتشار : 1399/1/8 13:26
|
تأیید یک مورد ابتلا جدید به کرونا در بوشهر

فوتی‌ها ۶ نفر شدند

بوشهری ها | به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی، برای بیرون آمدن از خانه دلایل مهمی مانند خرید ضروری و یا مراجعه به پزشک داشته باشید در غیر این صورت مهم‌ترین اقدام هر شهروندی در این روز‌ها در خانه ماندن ا

بوشهری ها /  دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با افزوده شدن یک نفر، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان به ۷۱ نفر رسید.

به گزارش «بوشهری ها»؛  سعید کشمیری افزود: تعداد بیماران مبتلا به این ویروس تا امروز (جمعه ۸ فروردین)  ۷۲ نفر رسید.

او درباره مورد جدید گفت: آقایی ۹۳ ساله ساکن شهرستان دشتستان که جواب نمونه آزمایش کرونا ویروس او مثبت اعلام شد، فوت کرده است و تاکنون نیز برای صدور مجوز دفن او منتظر جواب نمونه آزمایش بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۴۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، افزود: از مجموع ۷۲بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان، تاکنون ۶۱ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

کشمیری خطاب به مردم بیان کرد: برای بیرون آمدن از خانه دلایل مهمی مانند خرید ضروری و یا مراجعه به پزشک داشته باشید در غیر این صورت مهم‌ترین اقدام هر شهروندی در این روز‌ها در خانه ماندن است.

او گفت نگران است بی‌مسئولیتی تعدادی از افراد که اقدام به سفر و رفت‌وآمد‌های غیرضروری می‌کنند، باعث شود تلاش‌های یک‌ماهه همکارانش در بهداشت و درمان، مردم استان و دیگر نهادها که شبانه‌روز در حال تلاش برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا هستند، از بین برود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است از هم‌استانی‌ها خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند.

 

 

کلیدواژه

کرونا

استان بوشهر

دکتر کشمیری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی