سیاست / شناسه خبر: 62117 / تاریخ انتشار : 1399/2/9 18:31
|
در نشست خبری شورای اسلامی شهر برازجان مطرح شد؛

عملکرد شورا با تمامی کاستی ها را قابل دفاع میدانم/یکی از نگرانی های اعضای شورا انضباط مالی در حوزه شهرداری است

بوشهری ها / اسماء بوستانی: رییس شورای اسلامی شهر برازجان ۹ اردیبهشت ماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: عملکرد شورا با تمامی کاستی ها را قابل دفاع میدانم زیرا در این دوره تلاش کردیم وعده های داده شده به م

بوشهری ها / اسماء بوستانی: رییس شورای اسلامی شهر برازجان ۹ اردیبهشت ماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: عملکرد شورا با تمامی کاستی ها را قابل دفاع میدانم زیرا در این دوره تلاش کردیم وعده های داده شده به مردم را اجرایی کنیم.

مهراب بنافی با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم عمران و آبادانی شهر بوده و هست اظهار کرد: اعضای شورا طی این چند سال تمام توان خود را برای تحقق اهداف مردم به کار بسته اند، فعالیت های فرهنگی و عمرانی قابل دفاع بوده است به صورتی که رضایت نسبی مردم را در بر داشته است‌.

وی با اعلام اینکه شورای شهر یکی از عناصر سیستم مدیریتی شهری محسوب می شود که باید در نگاه مدیران بالا دستی قرار گیرد افزود: تمام فعالیت های انجام شده در حوزه عمرانی و خدماتی با مصوبات دقیق و پشتیبانی اعضای شورا انجام گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر برازجان ضمن تبریک روز شوراها به همکاران خود ادامه داد: یکی از دغدغه های شورای شهر در حوزه بهداشت و درمان بوده، زیرا مردم نسبت به این حوزه بسیار گلایه مند هستند.

بنافی انضباط مالی در حوزه شهرداری را یکی از نگرانی های اعضای شورا اعلام کرد و ادامه داد: با همکاری شهردار و معاونین وی تا به امروز در این خصوص موفق عمل کرده ایم و همین امر باعث ارتقاء درجه شهرداری از ۸ به ۹ شده است.

وی بیشتر مصوبات شورا را کمک به مردم و رفاه اجتماعی اعلام و عنوان کرد: در مبارزه با ویروس کرونا نیز مصوباتی در جهت همکاری با بنیاد شهید، سپاه، شبکه بهداشت، سازمان تبلیغات، اداره ارشاد، ورزش، اوقاف و اداره آموزش و پرورش داشته ایم.

بنافی توجه ویژه شهرداری و شورای شهر به مناطق کم برخوردار و خدمات رسانی به آن ها در بودجه سالیانه را نشان از توجه به این قشر بیان کرد و ادامه داد: جلسات مهم و بررسی های دقیق در خصوص بودجه سال ۹۹ شهرداری صورت گرفت و این بودجه طبق زمان بندی تصویب و به شهرداری ابلاغ شد.

وی با اعلام اینکه مبلمان شهری به صورت چشمگیری تغییر کرده است بیان کرد: تامین درآمدهای پایدار شهری یکی دیگر از دغدغه های مهم شورای شهر است، در صورتی که با توجه به مشکلات اقتصادی و درآمد پایین مردم ساخت و ساز به صورت چشمگیری کاهش یافته، اما شورا توانسته با بهره گیری از تجریبات کارشناسان در این مورد گام های موثری بردارد.

بنافی یکی از مصوبات مهم شورای دوره پنجم را ساخت مجتمع فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و ادامه داد: این سالن با ظرفیت ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر در آینده ای نزدیک حدودا تا پایان دوره شورا به اتمام خواهد رسید. نظارت بر عملکرد شهرداری و حوزه مدیریت شهری نیز از دیگر فعالیت شورای شهر بوده است.

رییس شورا یکی از معایب شورای دوره پنجم را عدم اعلام به موقع گزارش عملکرد خود به مردم دانست و افزود: در آینده این موضوع با برنامه ریزی های بهتری صورت خواهد گرفت. بنده به عنوان رییس شورا ادعا ندارم که کاستی و عیب و نقصی در عملکرد شورا نبوده، اما برنامه ریزی کردیم که تمام تلاش خود را جهت رفع این نواقصات به کار گیریم.

 

کلیدواژه

شورای شهر

برازجان

عملکرد شهرداری برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی