سیاست / شناسه خبر: 62190 / تاریخ انتشار : 1399/5/10 16:48
|

جانباختگان کرونایی از نوزاد ۷ روزه تا بانوی ۷۴ ساله

بوشهری ها | دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از مجموع موارد بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر تا روز جمعه ۱۰ مرداد، نتیجه آزمایش ۱۷۳ نفر مثبت اعلام‌شده است.

بوشهری هادکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از مجموع موارد بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر تا روز جمعه ۱۰ مرداد، نتیجه آزمایش ۱۷۳ نفر مثبت اعلام‌شده است.

او با اشاره به بستری ۵۰ مورد جدید در شبانه‌روز گذشته ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند که از این تعداد ۲۳ نفر به کمک دستگاه نفس می‌کشند.

دکتر کشمیری درباره موارد فوتی اعلام‌شده در تاریخ ۱۰ مرداد چنین گفت: یک مورد مربوط به‌روز هشتم و ۶ مورد دیگر نیز دیروز بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

 اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی گرفتن کرونا ادامه پیدا نکند شاهد افزایش افسارگسیخته کرونا و خسارت جبران‌ناپذیری خواهیم شد.

دکتر کشمیری درباره گروه سنی آمار جان‌باختگان عنوان کرد: کمترین سن فوت‌شدگان مربوط به نوزاد هفت‌روزه با نارسایی قلبی و بیشترین آن‌ها بانویی ۷۴ ساله است.

وی با ابراز قدردانی از افرادی که با رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی از مدافعان سلامت پشتیبانی می‌کنند عنوان کرد: اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی گرفتن کرونا ادامه پیدا نکند شاهد افزایش افسارگسیخته کرونا و خسارت جبران‌ناپذیری خواهیم شد.

کلیدواژه

کرونا

استان بوشهر

دکتر کشمیری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی