سیاست / شناسه خبر: 62196 / تاریخ انتشار : 1399/5/17 14:41
|
در جلسه تقدیر از خبرنگاران؛

شهردار: از پروژه های مبلمان شهری غافل نمی شوم/رییس شورا: از داشتن ساختمانی در شان شورا محروم هستیم/فرمانده سپاه: نوشته های خبرنگاران در خصوص رفع مشکلات مردم باشد

بوشهری ها - اسماء بوستانی: شهردار برازجان در جلسه تقدیر از خبرنگاران که ۱۶ مردادماه تشکیل شده بود گفت: هیچوقت از پروژه های مبلمان شهری غافل نمی شوم.

به گزارش بوشهری ها از پیام عسلویه، محمدحسن محمدی ۱۶ مردادماه در جلسه تقدیر از خبرنگاران با اشاره به اهمیت پروژه بازگشایی گذر شریعتی اظهار کرد: این پروژه به دلیل وجود ۴۰ تا ۵۰ تملک و سختی های فراوان نسبت به بقیه پروژه های بدون تملک دارای اهمیت زیادی است، به امید خدا حدود دوماه آینده این پروژه افتتاح خواهد شد اما هیچ زمان از پروژه های مبلمان شهری غافل نمی شوم و چنین پروژه هایی در اولویت فعالیت من قرار خواهند داشت.

محمدی با بیان اهمیت پیاده رو سلامت این شهر در روحیه مردم و استفاده مردم به صورت صحیح از این مکان عنوان کرد: مجتمع فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی با زیربنای ۴۵۰۰ متر نیز در این مکان در حال ساخت است که دارای کافی شاپ، رستوران، گالری، سالن روباز و کلاس های عملی است که اگر امسال به امید خداوند شاهد افتتاح آن باشیم یکی از سالن های خوب و مفید جنوب کشور خواهد بود.

وی دلیل زمانبر بودن تا افتتاح این پروژه را محدودیت مالی اعلام کرد و در خصوص ورودی های شهر بیان کرد: ورودی های شهر از سمت بوشهر ساماندهی شد، از سمت شیراز پارک آزادی زنده سازی شد که فاز اول آن تمام و تلویزیون شهری نیز چند روز قبل راه اندازی شد که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

از داشتن ساختمانی در شان شورا محروم هستیم

رییس شورای اسلامی شهر برازجان با بیان اینکه می دانیم رسانه ها با کمترین درآمد عاشقانه به مردم و جامعه خدمت می کنند عنوان کرد: همین قلم زدن های بجا باعث پیشرفت کشور می شود.

مهراب بنافی با اعلام اینکه در بدترین شرایط اقتصادی در چهل سال اخیر کشور قرار گرفته ایم اما در توسعه شهر از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم اظهار کرد: با این حال در شهر برازجان تحولات زیادی صورت گرفته است، به صورتی که رکورد پیاده روسازی در این شهر بی سابقه بوده است.

بنافی در پاسخ به پیام عسلویه در خصوص عدم تشکیل جلسه با اصحاب رسانه و پذیرفتن انتقادات آن ها در توسعه و پیشرفت شهر بیان کرد: عذرخواهی بنده در کوتاهی تشکیل جلسات با اصحاب رسانه و پذیرفتن انتقادات آن ها را پذیرا باشید، زیرا ارتباط نزدیک تر با رسانه ها باعث موفقیت بیشتر شوراییان خواهد بود.

وی در خصوص اختلاف سلیقه بین اعضای شورا اظهار کرد: بله، اختلاف سلیقه در همه شوراها وجود دارد؛ ما مدینه فاضله نیستیم که هیچ مشکلی نداشته باشیم، اما تاکنون با همین اختلاف سلیقه ها در توسعه شهر تلاش کرده ایم.

وی از اختصاص بودجه برای ساخت ساختمان شورای شهر در بودجه ۹۹ خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر از داشتن ساختمانی که در شان شورا و دارای سالن جلسات باشد محروم هستیم و ان شاالله این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر برازجان در خصوص هزینه کرد بودجه فرهنگی گفت: بسیاری از هزینه های فرهنگی را صرف مبارزه با بیماری کرونا کرده ایم، در حال حاضر که نمی شود همایشات و جشن های مناسبتی را برگزار کرد ما نیز در جهت حمایت از سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا بودجه های فرهنگی را بیشتر به سمت پیشگیری از این ویروس هزینه کرده ایم.

نوشته های اصحاب رسانه در راستای حل مشکلات مردم باشد

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: مهمترین و بزرگترین وظیفه ما حفظ نظام دینی و مذهبی ما است؛ باید تلاش کنیم نوشته های ما در راستای حل مشکلات مردم و تقویت نظام باشد.

نعمت اله غلامپور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح به مردم را دلیل محکم شدن پایه های نظام دانست و ادامه داد: خبرنگار هم می تواند مشکلات مردم را حل کند و هم می تواند مشکل ساز شود پس باید به صورت صحیح رسالت خود را به جای آورند.

صدای حق هیچوقت خاموش نمی شود

پدر شهید شاهینی که از شهیدان خبرنگار شهر برازجان است با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: صدای حق و حقیقت هیچ وقت خاموش شدنی نیست؛ بی تردید این نظام نتیجه تلاش جوانان فراموش نشدنی و مجاهدت های اصحاب رسانه است.

 

بر اساس این گزارش در پایان این جلسه از خبرنگاران و خانواده خبرنگار شهید شاهینی تقدیر شد‌.

کلیدواژه

شهرداری برازجان

شورای شهر

روز خبرنگار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی