سیاست / شناسه خبر: 62202 / تاریخ انتشار : 1399/5/19 09:45
|
به مناسبت روز خبرنگار؛

تقدیر تولیدی عفاف و حجاب سلیمی از خبرنگاران

بوشهری ها - اسماء بوستانی: عضو انجمن عفاف و حجاب کشور در جلسه تقدیر از خبرنگاران گفت: هدف مجموعه ما در این تولیدی حمایت از قشر محروم جامعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

بوشهری ها/ اسماء بوستانی: عضو انجمن عفاف و حجاب کشور در جلسه تقدیر از خبرنگاران گفت: هدف مجموعه ما در این تولیدی حمایت از قشر محروم جامعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

به گزارش بوشهری ها از پیام عسلویه، سجاد سلیمی عصر روز شنبه ۱۸ مردادماه در جلسه ای که برای تقدیر از خبرنگاران تشکیل داده بود این تولیدی را جزء تولید کنندگان فعال عفاف و حجاب کشور اعلام و اظهار کرد: این تولیدی هر ساله در ماه محرم طرح تعویض چادر نو با کهنه را عملی می کند، این طرح به این صورت است که چادر نو را با کمترین هزینه، بهترین کیفیت، ۱۸ ماه ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش رایگان در اختیار مردم قرار می دهیم.

وی با اعلام اینکه در این تولیدی کالای ایرانی بیشتر در بین مشتریان معرفی می شود عنوان کرد: از سال ۹۶ تاکنون در خصوص تولید ملی گام های مختلفی برداشتیم و مد نظر داریم در ماه های آینده در طرح های مختلفی به مردم خدمات ارائه دهیم.

سلیمی از پیشنهاد طرحی به نمایندگان استان خبر داد و افزود: در انجمن عفاف و حجاب کشور پیگیر طرحی هستیم که با رایزنی نمایندگان استان به مجلس ارائه دهیم؛ این طرح به صورتی است که چادر جزو کالاهای فرهنگی محسوب شود و دولت یارانه ای به مردم در خصوص خرید چادر دهد تا قیمت چادرها حدود یک سوم کم شود.

عضو انجمن عفاف و حجاب کشور از فعالیت هر چه بیشتر رسانه ها از ده سال پیش تاکنون خبر داد و عنوان کرد: رسانه ها و خبرنگاران با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به جامعه ارائه می دهند و شایسته تقدیر هستند.

بر اساس این گزارش، در پایان جلسه مدیریت این تولیدی از خبرنگاران تقدیر کرد.

کلیدواژه

تولیدی سلیمی

سجاد سلیمی پور

عفاف و حجاب

روز خبرنگار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی