سیاست / شناسه خبر: 62205 / تاریخ انتشار : 1399/5/20 10:51
|
عضو شورای روستای بنار آبشیرین در دفتر روزنامه پیام عسلویه؛

آسفالت ۴۵۰۰ متر از معابر روستا/ جلب رضایت اهالی روستا

عضو شورای روستانی بنار آبشیرین در دفتر روزنامه پیام عسلویه گفت: در روستای بنار آبشیرین فعالیت های زیادی در حوزه فرهنگی، عمرانی، خدماتی و غیره انجام شده به صورتی که رضایت تک به تک افراد روستا را جلب کر

بوشهری ها /عضو شورای روستانی بنار آبشیرین در دفتر روزنامه پیام عسلویه گفت: در روستای بنار آبشیرین فعالیت های زیادی در حوزه فرهنگی، عمرانی، خدماتی و غیره انجام شده به صورتی که رضایت تک به تک افراد روستا را جلب کرده است.


نوشاد باقری ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران استان بوشهر اظهار کرد: خبرنگار نقش مهمی در پیشرفت و آبادنی جامعه دارد به همین دلیل جزو مشاغل سخت محسوب می شود؛ همانگونه که دو خبرنگار اصیل و همولایتی روستای بنار آبشیرین خانم اسماء بوستانی و آقای قاسم شجاعی در پوشش و انتشار اخبار عملکردها و فعالیت های دهیار و اعضای شورای این روستا تلاش کردند و شرایط بهبود و پیشرفت این روستا را نشر دادند.

باقری افزود: با ورود ویروس کرونا نتوانستیم آن گونه که برنامه ریزی کرده بودیم فعالیت های فرهنگی در جهت نشاط روستا را برگزار کنیم اما فعالیت های فرهنگی مجازی را در برنامه های خود قرار داده و ان شاالله اجرایی خواهیم کرد.

وی متراژ آسفالت معابر روستا تاکنون را ۴۵۰۰ متر اعلام کرد و ادامه داد: در این خصوص اداره بنیاد مسکن همکاری های خوبی با دهیار و اعضای شورای روستان انجام داده است.

بر اساس این گزارش عضو شورای اسلامی روستای بنار آبشیرین در دفتر روزنامه پیام عسلویه از دو خبرنگار همولایتی خود که در جهت پوشش اخبار این روستا تلاش کرده بودند تقدیر کرد.

کلیدواژه

برازجان

بنار آبشیرین

روز خبرنگار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی