سیاست / شناسه خبر: 62206 / تاریخ انتشار : 1399/5/20 19:27
|
فرمانده نیروی انتظامی دشتستان؛

مردم اخبار دقیق و بدون حاشیه را از خبرنگاران می طلبند/ مردم تشنه حقیقت هستند

بوشهری ها - اسماء بوستانی: فرمانده نیروی انتظامی دشتستان ۲۰ مردادماه در جلسه تقدیر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار گفت: مردم تشنه حقیقت هستند و اخبار دقیق و بدون حاشیه را از خبرنگاران می طلبند.

بوشهری ها /بوشهری ها - اسماء بوستانی: فرمانده نیروی انتظامی دشتستان ۲۰ مردادماه در جلسه تقدیر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار گفت: مردم تشنه حقیقت هستند و اخبار دقیق و بدون حاشیه را از خبرنگاران می طلبند.


به گزارش بوشهری ها از پیام عسلویه، فرهاد آراوند افزود: شغل خبرنگاری در عین سادگی پیچیدگی خاصی دارد؛ زیرا خبرنگاران اسطوره حقیقت جویی، حقیقت طلبی، پرسشگری، شفاف سازی و روشنگری هستند.

آراوند با بیان اینکه تاکنون تلاش کردیم ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشیم بیان کرد: رسانه داری ارزش و تاثیر بسزایی در جامعه است و کمتر خانواده ای وجود دارد که با رسانه بیگانه باشد، شما خبرنگاران ارزشمند نیز باید این رسالت را به نحو احسن پاس بدارید و در راستای حقیقت نگاری و رفع مشکلات جامعه کوشا باشید.

بر اساس این گزارش، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دشتستان در انتهای جلسه به پاس تشکر از زحمات رسانه ها از آن ها تقدیر کرد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرمانده نیروی انتظامی

فرهاد آراوند

روز خبرنگار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی