سیاست / شناسه خبر: 62226 / تاریخ انتشار : 1399/6/24 13:56
|

واکنش رئیس شورای اسلامی شهر برازجان به خاکبرداری اطراف مقبره غضنفرالسلطنه

ساحل تنگستانی، رئیس شورای شهر برازجان در نامه ای خطاب به مسئولین شهرستان دشتستان نسبت به خاکبرداری کنار مقبره غضنفرالسلطنه واکنش نشان داد.

بوشهری ها/رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در نامه ای خطاب به مسئولین نسبت به خاکبرداری اطراف مقبره غضنفرالسلطنه واکنش نشان داد.
به گزارش بوشهری ها متن این اعتراض به شرح زیر می باشد.
 
فرماندار محترم شهرستان دشتستان
ریاست اداره میراث فرهنگی، گردشگری دشتستان
ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان
 
با سلام
 این روزها اخباری مبنی بر عملیات عمرانی و خاکبرداری در کنار مقبره ی شهید میرزا محمد خان برازجانی ملقب به غضنفرالسلطنه در حال انجام است. خاکبرداری غیر اصولی باعث می گردد در آینده ای نه چندان دور شاهد خسارات فراوانی به آرامگاه و بنای یادبود این مبارز دلیر ضد استعمار، ادیب و شاعر بزرگ برازجان و دشتستان باشیم.
از آنجا که اداره کل اوقاف و امور خیریه به عنوان مجری این طرح و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی متولی حفظ تاریخی ومیراث معنوی این دیار می باشد و در این رابطه مسئولیت دارند خواهشمند است ضمن توقف سریع عملیات خاکبرداری، اقدامات لازم را ابلاغ نموده و مقبره ای فاخر در شان این شهید گرانقدر احداث نمایند.
شایسته است فرماندار محترم شهرستان دشتستان نیز به عنوان نماینده عالی دولت در دشتستان نگاه ویژه ای به این مهم داشته باشند تا حرمت این شهید مبارزه با استعمار و استبداد   برای آیندگان محفوظ بماند.
 
ساحل تنگستانی

 نماینده مردم شریف در شورای اسلامی شهر برازجان

کلیدواژه

برازجان

ساحل تنگستانی

شورای شهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی