سیاست / شناسه خبر: 62231 / تاریخ انتشار : 1399/6/31 11:19
|
به درخواست هیئت امنا کسبه بازار؛

مشکلات بازاریان در جلسه با رییس شورای اسلامی شهر برازجان مورد بررسی قرار گرفت+ تصاویر

اسماء بوستانی: رییس شورای اسلامی شهر برازجان در جلسه با هیئت امنای بازار گفت: پیگیری و رفع مشکلات بازاریان مستلزم همکاری نهادهای مختلف است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رییس شورای اسلامی شهر برازجان در جلسه با هیئت امنای بازار گفت: پیگیری و رفع مشکلات بازاریان مستلزم همکاری نهادهای مختلف است.

به گزارش بوشهری ها، ساحل تنگستانی در این  جلسه  که ۳۰ شهریور ماه برگزار شده بود خطاب به بازاریان اظهار کرد: از زمان انتخاب بنده به عنوان رییس شورا تاکنون، این جلسه سومین جلسه تخصصی است که با توجه به حساسیت و اصلاح وضعیت موجود جهت رفع مشکلات بازاریان تشکیل شده است.
 
تنگستانی افزود: شهرداری و شورای شهر طی سه سال اخیر اقدام به فعالیت های بسیار ارزشمندی از جمله کف سازی بازار شمالی، احداث شیر هیدرانت آتش نشانی و بازگشایی گذر انتهای شریعتی و آغاز به تملک گذر دلگشا نموده تا باعث کاهش ترافیک و رونق بیشتر بزرگترین بازار استان گردد. 
 
بر اساس این گزارش هیئت امنا بازار ضمن ارائه مشکلات موجود خواستار رفع مشکلاتی از جمله مسقف کردن بازار، پیگیری و ساماندهی دست فروشان، پیگیری سد معبر برخی کسبه، رفع بوی تعفن کانال های فاضلاب، شستشوی روزانه بازار روز، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی کسبه در مسیر خیابان امام و تعیین تکلیف وضعیت فروشندگان اتباع بیگانه از شورا شدند.
در این جلسه یکی از اعضای هیئت امنا خواستار حذف کنتور برق راهروهای پاساژ ها شد و بیان کرد: با توجه به اینکه این راهروها محل عبور عموم مردم  است و پرداخت هزینه برق آن به صورت تجاری هزینه سنگینی بر روی مغازه داران داخل پاساژ ها ایجاد کرده است. 
 
رییس شورای اسلامی شهر برازجان ضمن قول مساعد به بازاریان جهت مسقف نمودن بازار بیان کرد: مسقف کردن بازار یکی از اولویت های مهم شورا بوده و به شخصه پیگیر رفع تمامی مسائل و مشکلات بیان شده از سوی هیئت امنا بازار در جلسات فعلی و آتی خواهم بود و با مکاتبه و جلسه شورای اسلامی شهر با اداره صمت، اتاق اصناف، شهرداری، اداره کار و سایر ادارات مرتبط  تا حصول نتیجه نهایی در کنار بازاریان خواهیم بود.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهرداری

شورای شهر

ساحل تنگستانی

بازار روز

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی