سیاست / شناسه خبر: 62891 / تاریخ انتشار : 1399/10/14 11:26
|
رئیس مجمع نمایندگان بوشهر:

شهید قاسم سلیمانی لحظه‌ای از حرکات استکبارجهانی در منطقه غافل نبود

بوشهریها| رئیس مجمع نمایندگان بوشهر با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی لحظه‌ای از حرکات استکبارجهانی در منطقه غافل نبود گفت: شهید قاسم سلیمانی نشان داد که لحظه‌ای نباید در برابر آمریکا کوتاه آمد و با تدب

بوشهری ها / عبدالکریم جمیری صبح امروز در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان مردزمانه با اشاره به اینکه این چنین شخصیتی در عرصه مجاهدت بی‌نظیر است اظهار داشت: این سردار بزرگ با رشادت‌ و اخلاص اوج محبوبیت الهی و شایسته‌ترین جایگاه انسانی در عالم اسلام را دریافت کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر درس گرفتن از مکتب قاسم سلیمانی گفت: بروز این شخصیتی در تاریخ یک آیه از آیات الهی است که با تدبیر نشان داد که در پرتو ایمان، تقوا و اخلاق می‌توان جاودانه شد.

جمیری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مردم دوست و مدافع حقوق مظلومان، محرومان و مستضعفان در هر نقطه‌ای از جهان بود خاطر نشان کرد: اخلاص در عمل تنها در آیه قرآن خلاصه نمی‌شود بلکه تحققی است که سردار سلیمانی آن را به منصه ظهور رساند.

رئیس مجمع نمایندگان بوشهر: شهید قاسم سلیمانی لحظه‌ای از حرکات استکبارجهانی در منطقه غافل نبود

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، شهید قاسم سلیمانی را دارای مکتب دانست و تاکید کرد: چیزی که سبب شد سردار سلیمانی محبوب خدا و انسان شایسته در جهان اسلام شود و به درجه از انسانیت دست یابد تدبیر، مجاهدت در راه خدا، اخلاص توام با عبودیت بود.

وی، با بیان اینکه شهید سلیمانی از لحظه، لحظه و ذره، ذره عمرش برای رسیدن به باری‌تعالی بهره برد افزود: شهید سلیمانی در همه حالات نشان داد که یک ولایت‌مدار به تمام معنا است که این مهم در شعار نبود بلکه در عمل نشان داد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، داشتن بصیرت را از دیگر ویژگی سردار سلیمانی دانست و افزود: سردار حاج قاسم  سلیمانی نشان داد که وسیله ارتقا، هدایت و عنایات الهی اخلاص است.

جمیری ، مجاهدت مستمر در برابر استکبار جهانی را از شاخص مهم سردار سلیمانی دانست و تاکید کرد: این سردار و شهید سرافراز، نشان داد که لحظه‌ای در برابر آمریکا و استکبار جهانی در هر نقطه‌ای در دفاع از محرومان و مستضعفان کوتاه نمی‌آید و با تمام قدرت مقاومت و ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی لحظه‌ای از حرکات استکبارجهانی در منطقه غافل نبود گفت: شهید قاسم سلیمانی نشان داد که لحظه‌ای نباید در برابر آمریکا کوتاه آمد و با تدبیر در مقابله آنان ایستادگی می‌کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر،  با اشاره به اینکه این سردار و مجاهد در راه خدا ارادت ویژه‌ای به ولایت داشت بیان کرد: سردار سلیمانی بر اساس آیات الهی وارد میدان برای مقابله با ظالمان و زورگویان می‌شد و اینگونه اسوه  و الگو شد.

وی، کسب بالاترین مقام شهید قاسم سلیمانی از سوی خداوند متعال را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مردم با بدرقه بی‌نظیر از تشییع پیکر پاک قاسم سلیمانی نشان دادند که پس از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با همه کاستی‌ها و مشکلات به عمق جانشان به وعده الهی اعتقاد دارند و در برابر آن خاضع هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بهره بردن از منش، شخصیت، مجاهدت، اخلاص و ولایت‌مداری شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: اخلاص و تقوی حاج قاسم سلیمانی برای همگان دارای آموزه و درس است.

 

کلیدواژه

عبدالکریم جمیری

آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی