سیاست / شناسه خبر: 62894 / تاریخ انتشار : 1399/10/14 11:46
|
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شهید سلیمانی مدافع واقعی حقوق بشر در دنیا بود

بوشهریها| عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مدافع واقعی حقوق بشر در سال‌های اخیر در دنیا شهید سردار سلیمانی است که برای احقاق حقوق مردم مظلوم مرزها را نمی شناخت.

بوشهری ها / ابراهیم رضایی صبح امروز در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان مردزمانه با تسلیت ارتحال علامه مصباح یزدی ویژگی این عالم را برشمرد و اظهار داشت: علامه مصباح یزدی در مسیر نشر معارف دینی و انقلابی تلاش و جهادی مستمر داشت و این دانشمند عالم تشیع شاگران بزرگی تربیت کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این علامه در دفاع از مبنای انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت گفت: مطالعه آثار علامه مصباح یزدی که ارزشمند و در تراز انقلاب اسلامی ضروری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در جامعه 2 تفکر برون‌زا و درون‌زا مطرح است خاطر نشان کرد: افراد دارای تفکر برون‌زا، راه حل مشکلات جامعه را مذاکره و استفاده از توان کشورهای دیگر می‌دانند.

رضایی، با اشاره به اینکه افراد دارای تفکر برون‌زا، سال‌ها مدیریت کشور و هدایت قوه مجریه را بر عهده داشته است افزود: این تفکر مشکلات گوناگون در جامعه  مانند بیکاری، معضلات اقتصادی، افزایش قیمت اجناس و رکود در عرصه‌های مختلف ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: شهید سلیمانی مدافع واقعی حقوق بشر در دنیا بود

وی، تفکر دیگر در مقابل برون‌زایی را  ایستاندن روی پای خود برای حل مشکلات دانست و بیان کرد: این تفکر، تفکر امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی است که هر جا این تفکر حاکم شد پیشرفت و موفقیت در پی داشته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تفکر روی پای خود ایستادن را  مبنای فکری حاج قاسم سلیمانی دانست و تصریح کرد: تفکر فرهنگ مقاومت در وجود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نهادینه بود و موفقیت‌های حاصل شده در منطقه به همین سبب بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی تداوم مقاومت در منطقه را خلق کرد گفت: سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تنها راه نجات منطقه را  ترویج فرهنگ مقاومت می‌دانست.

رضایی، با تاکید بر طنین‌انداز شدن تفکر سردار حاج قاسم سلیمانی در همه بخش‌ها افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با این تفکر داعش را نابود کرد و صدام بعثی هم شکست و گروه‌های مقاومت را در منطقه  تسری داد.

وی، تاکید کرد: همانگونه که سردار سلیمانی با تفکر مقاومت و انقلابی داعش درمنطقه را نابود کرد می‌توان با این تفکر داعش بیکاری، اقتصادی، فقر، محرومیت و داعش دیگر حوزه‌ها را نابود کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، استفاده از تفکر شکست ناپذیر سردار سلیمانی را برای حل مشکلات جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی دارای ویژگی‌های فراوانی بود که ولایت‌مداری از مهمترین شاخصه‌های این سردار بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با تاکید بر ادامه راه و حرکت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مشکلات جامعه با تبعیت از ولایت و شکل‌گیری دولت جوان، انقلابی و حزب‌الله در دولت آینده سال 1400 محقق می‌شود.

رضایی، با بیان اینکه سردار سلیمانی در هر  نبردی پیروز میدان بود و منجر به شکست دشمن شد تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی با این تفکر شکست ناپذیر اسطوره تاریخ شد و در منطقه آمریکا را با وجود هزینه بیش از 7 هزار میلیارد دلار به زانو درآورد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با تفکر شکست ناپذیر شهید سردار قاسم سلیمانی می‌توان بر مشکلات داخلی کشور غلبه کرد افزود: مدافع واقعی حقوق بشر در سال‌های اخیر در دنیا شهید سردار سلیمانی است که برای احقاق حقوق مردم مظلوم منطقه مرزها را نمی شناخت.

وی، روز شهادت حاج قاسم سلیمانی را یوم‌الله دانست و بیان کرد: یوم‌الله روزی است که دست قدرت الهی در آن متبلور و ضامن حرکت است که این یوم‌الله در عرصه‌های مختلف مانند راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان شناخته شده است.

در این آیین از جانباز مدافع حرم و هم رزم شهید حاج قاسم سلیمانی مسعود محمدی تجلیل شد.

 

کلیدواژه

ابراهیم رضایی

آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی