سیاست / شناسه خبر: 62900 / تاریخ انتشار : 1399/10/15 12:29
|

۱.۵میلیارد تومان کمک بلاعوض ویژه مسکن خانواده‌های ۲معلولی استان بوشهر پرداخت شد

بوشهریها| دیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ساخت ۲۳۸واحد مسکونی ویژه خانواده‌های ۲معلولی در استان بوشهر گفت: در این راستا ضمن پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی، ۱.۵میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شد

بوشهری ها / ساخت مسکن ویژه محرومان، مستضعفان و افراد نیازمند یکی از رسالت‌های بنیاد مسکن است که در این راستا طرح‌های مختلفی در شهرها و روستاها اجرا می‌شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه ارزان‌قیمت برای محرومان و گروه­‌های کم‏ درآمد، تولید انبوه مسکن شهری ویژه مردم بی‌سرپناه در دستور کار دارد که در این راستا ضمن ساخت مسکن ویژه افراد محروم و نیازمند طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی هم اجرا می‌کند.

ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای معلولیت از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن استان بوشهر است که تاکنون طرح‌های مهمی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا شده است.

1.5میلیارد تومان کمک بلاعوض ویژه مسکن خانواده‌های 2معلولی استان بوشهر پرداخت شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه در سال‌های اخیر مسکن خانوار دارای 2 معلول در برنامه این نهاد قرار گرفته است اظهار داشت: این مهم یکی از کارهای ماندگار محسوب می‌شود که با مشارکت بنیاد مستضعفان، بهزیستی و بنیاد مسکن اجرا می‌شود.

حمید حیدری‌بریدی از ساخت 238 واحد مسکونی ویژه خانواده‌های 2 معلولی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این واحدها که با زیربنای 60 مترمربع و سرمایه‌گذاری 25.7 میلیارد تومان ساخته شده است.

وی، با اشاره به پرداخت وام کم بهره به متقاضیان این واحدهای مسکونی خاطر نشان کرد: تاکنون 173 واحد مسکونی آن تکمیل و به متقاضیان تحویل شده که 70 درصد کل مجموعه طرح‌ها محسوب می‌شود.

وی از پرداخت کمک بلاعوض برای احداث مسکونی خانواده‌های دو معلولی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا ضمن پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی، 1.5 میلیارد تومان کمک بلاعوض در استان بوشهر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از افزایش سقف تسهیلات بانکی این پروژه‌ها خبر داد و بیان کرد: کمک‌های بلاعوض در حوزه روستایی برای هر واحد مسکونی 18 میلیون و مناطق شهری تا 36 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

حیدری، با اشاره به افزایش سقف تسهیلات بانکی در حوزه روستایی تا 85 میلیون و حوزه شهری تا 130 میلیون تومان افزود: علاوه بر ساخت مسکن ویژه خانواده 2 معلولی برای خانواده تک معلولی هم تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر 253 واحد عملیات اجرایی آن آغاز شد که 208 واحد آن تکمیل و تحویل شد.

 

کلیدواژه

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

حمید حیدری‌بریدی

مسکن خانوار دارای 2 معلول

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی