جامعه / شناسه خبر: 62913 / تاریخ انتشار : 1399/10/18 14:02
|

سارق خانه بوشهری ها در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات پلیس آگاهی، دزدان خانه‌های مردم شهر بوشهر دستگیر شدند که آنان دزدی‌های خود را به‌زبان آوردند.

بوشهری هافرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات پلیس آگاهی، دزدان خانه‌های مردم شهر بوشهر دستگیر شدند که آنان دزدی‌های خود را به‌زبان آوردند.

به گزارش بوشهری‌ها ؛ سردار خلیل واعظی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: این باند چهار نفره که اعضای آن اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند در آبان با اجاره‌ی منازل مبله در شهر بوشهر مستقر شدند.

او ادامه داد: اعضای این باند در چند روزی که در بوشهر بودند با یک خودروی ۴۰۵ بدون پلاک، از شش خانه، طلا و جواهر، وسایل کوچک و ابزار کار را دزدیدند.

سردار واعظی گفت: این باند همان‌زمان شناسایی و تعقیب شدند و حتی به ماشین آنان تیراندازی هم شد، اما فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این‌که پلیس آگاهی استان بوشهر با سرنخ‌هایی که داشت به‌دنبال آنان بود، افزود: مخفی‌گاه این دزد‌ها در استانی دیگر شناسایی شد و در دو عملیات ویژه اعضای این باند دستگیر و اموال دزدیده‌شده کشف شد.

او گفت که ارزش دارایی‌های دزدیده‌شده این باند در استان بوشهر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که تحویل اموال به مال‌باختگان در بخش قضایی در دستور کار است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد که این دزد‌ها همگی دارای پیشینه کیفری هستند و در استان اصفهان هم بیش از ۱۱ دزدی داشته‌اند.

کلیدواژه

سرقت در شهرستان دشتی

بوشهری ها

شهرستان دشتی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی