سیاست / شناسه خبر: 62958 / تاریخ انتشار : 1399/10/29 12:58
|

پروژه‌های آبفا در استان بوشهر با ۲۵۲میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

بوشهریها|‌مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۸پروژه آبرسانی و شبکه‌ جمع‌آوری فاضلاب با سرمایه‌گذاری ۲۵۲میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود

بوشهری ها / عبدالحمید حمزه‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی و شبکه فاضلاب در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حل مشکلات آبرسانی در نقاط شهری و روستایی طرح‌های مهم اجرا شده است که نقش اثرگذاری در تحقق مطالبات مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف روستایی و شهری استان بوشهر در حال اجرا است گفت: بخشی از این طرح‌ها تا فصل تابستان پیش‌رو وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

پروژه‌های آبفا در استان بوشهر با 252میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به پیش‌رو بودن ایام‌الله دهه فجر و با تبریک چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در این ایام پربرکت برنامه‌های مهمی برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی در حوزه آب و فاضلاب طراحی شده است.

حمزه‌پور از افتتاح و اجرای طرح‌ها ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا سیستم برق اضطراری تاسیسات آبرسانی شهید ماهینی بوشهر با اعتبار 12 میلیارد ریال شامل 2 دستگاه دیزل ژنراتور با توان 1.5 مگاوات راه‌اندازی می‌شود که نقش مهمی در جلوگیری از وقفه در آبرسانی در هنگام بروز مشکلات دارد.

وی، با اشاره به حفر و تجهیز 2 حلقه چاه آب در شهرستان دشتی تصریح کرد: در ایام دهه فجر 2 حلقه چاه آب در شهرکاکی شهرستان دشتی با اعتبار 6.5 میلیارد ریال و یک حلقه چاه آب در روستای بهارستان جم با سرمایه‌گذاری 450 میلیون ریال افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود که نقش مهمی در جبران کمبود مشکلات آبرسانی این منطقه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افتتاح یک حلقه چاه آب در روستای بیدو شهرستان دشتستان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای اجرای این پروژه که شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب برای آبرسانی به روستای بیدو دشتستان است 3.5 میلیارد ریال هزینه شده است.

حمزه‌پور، افتتاح طرح‌های تصفیه آب در روستاهای بهر، حاج نوشاد و بابا مبارکی در شهرستان جم را از دیگر طرح‌ها دانست و گفت: در همین راستا طرح تصفیه آب روستای عربی شهرستان دشتی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود که برای اجرای طرح‌های تصفیه آب در روستاهای یاد شده 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد.

وی با اشاره به افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب مناطق شغاب و جلالی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: این پروژه شامل راه‌اندازی تجهیزات مکانیکال و الکتریکال، برای انتقال فاضلاب مناطق شغاب و جلالی به ایستگاه پمپاژ مرکزی بوشهر و جلوگیری از آلودگی آب دریا است با اعتبار 60 میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز اجرای طرح ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نیایش بوشهر خبر داد و افزود: این پروژه برای انتقال فاضلاب مجتمع‌های مسکونی در شهرک 530 هکتاری نیایش، بهمن، مسکن مهر و پارک علم و فناوری بوشهر با ظرفیت اسمی 2 هزار مترمکعب اجرا می‌شود که برای اجرای آن 150 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

حمزه‌پور با اشاره به افتتاح 7 پروژه در حوزه آبرسانی و فاضلاب در شهرها و روستاها در ایام دهه فجر در استان بوشهر تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها 102 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در مجموع در ایام‌الله دهه فجر 8 پروژه آبرسانی و شبکه‌ جمع‌آوری فاضلاب با سرمایه‌گذاری 253 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

کلیدواژه

عبدالحمید حمزه‌پور

اجرای طرح‌های آبرسانی و شبکه فاضلاب در استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی