سیاست / شناسه خبر: 62962 / تاریخ انتشار : 1399/10/29 13:17
|
مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر:

۸۱ درصد مصوبات شورای شهرهای استان بوشهر توسط کمیته تطبیق تأیید شد

بوشهریها| مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از تأیید ۸۱ درصدی مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر توسط کمیته تطبیق خبر داد.

بوشهری ها / حمید بردستانی عصر یکشنبه در همایش آموزشی هیئت‌های تطبیق اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم در نقاط مختلف شهرهای استان امری مهم و لازم است و شهرداران در این راستا از همه توان خود بهره می‌برند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمت‌رسانی به مردم، مورد توجه قرار دارد و به طور مکرر با سرکشی به شهرهای مختلف، نظارت لازم برای بهبود کیفیت خدمات را داریم.

۸۱ درصد مصوبات شورای شهرهای استان بوشهر توسط کمیته تطبیق تأیید شد

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره مهم آموزشی، رفع ابهامات و ایجاد وحدت رویه در بررسی مصوبات شوراها در هیئات تطبیق شهرستان‌های استان است.

بردستانی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تعداد ۷۰۶ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرهای استان برگزار شده و این جلسات، مجموعاً دو هزار و ۶۷ مصوبه داشته است.

وی بیان داشت: بیش از ۸۱ درصد از این مصوبات در هیئات تطبیق مورد تأیید قرار گرفته است.

همایش آموزشی هیئت‌های تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی در استان که با حضور همه اعضای هیأت‌ها از جمله فرمانداران، معاونین فرمانداران، بخشداران، قضات دادگستری و نمایندگان شوراها در هیئات شهرستانی و به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کلیدواژه

حمید بردستانی

همایش آموزشی هیئت‌های تطبیق

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی