سیاست / شناسه خبر: 62965 / تاریخ انتشار : 1399/11/4 12:03
|
فرماندار دشتستان خبر داد؛

افتتاح 6 زمین چمن فوتسال ، 1 سالن ورزشی و 3 بوستان امید دهه فجر در دشتستان

بوشهری ها / فرماندار دشتستان از افتتاح ۶ زمین چمن فوتسال در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر سال جاری خبر داد.

بوشهری ها / فرماندار دشتستان از افتتاح ۶ زمین چمن فوتسال در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش بوشهری ها،فتح الله نوروزی در بازدید از سالن ورزشی شهر شبانکاره اظهار داشت: توسعه زیرساختهای ورزشی در سطح شهرستان از برنامه های مهم ما بوده ، تلاش کرده ایم با تخصیص اعتبارات لازم در این راستا اقدامات خوبی داشته باشیم.

نوروزی افزود: بحمدلله با تلاش ها و پیگیری های انجام شده، فضاهای ورزشی خوبی در گستره شهرستان دشتستان احداث یا بهسازی شده است و انشالله این روند تداوم خواهد داشت.

فرماندار دشتستان از افتتاح ۶ زمین چمن فوتسال ، یک سالن ورزشی و ۳ بوستان امید با رویکرد ورزشی  در ایام الله دهه فجر سال جاری خبر داد و عنوان کرد: ۵ زمین چمن فوتسال و ۲ سالن ورزشی نیز در دست اقدام است که انشالله با تخصیص اعتبارات لازم در آینده ای نه چندان دور تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

نوروزی ادامه داد:  پیست تارتان شهر برازجان نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان که انصافا همراهی خوبی در این خصوص  داشته اند در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و زیرساختهای ورزشی شهرستان انجام شده که انشالله در پایان دهه مبارک فجر به اطلاع مردم خوب شهرستان خواهم رساند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

دهه فجر

فرماندار دشتستان

فتح اله نوروزی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی