سیاست / شناسه خبر: 62967 / تاریخ انتشار : 1399/11/5 20:29
|
فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری:

۱۶ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی دشتستان افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی می شود

فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری ۵ بهمن ماه گفت: در سیل ۱۶ آذرماه دشتستان، اداره بنیاد مسکن نقش محوری خود را به خوبی ایفا کرد.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری ۵ بهمن ماه گفت: در سیل ۱۶ آذرماه دشتستان، اداره بنیاد مسکن نقش محوری خود را به خوبی ایفا کرد.

به گزارش بوشهری ها، فتح الله نوروزی افزود: بلافاصله بعد از سیل، کمیته ساماندهی آسیب دیدگان سیل دشتستان با ترکیب کامل تشکیل شد، ۳۴۷ خانوار در حوزه دشتستان شناسایی شدند که در حوزه معیشتی آن ها را حمایت خواهیم کرد.
نوروزی با بیان اینکه در دهه فجر پروژه های خوبی در حوزه کشاورزی خواهیم داشت عنوان کرد: در این خصوص ۱۶ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان در دشتستان و در دهه فجر انجام خواهد شد.
وی از آغاز عملیات اجرایی ۳۲۰ واحد مسکن برای محرومین دشتستان در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: در ایام اله دهه فجر ۱۸۰ پروژه را با اعتبار ۷۶۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف در سطح شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه یک مدیر خوب باید دارای صفاتی از جمله شایستگی، شخصیت قابل، شجاعت در تصمیم گیری و تقویت همدلی باشد افزود: مدیران باید فعالیت های خود را اولویت بندی کرده و از تمامی فرصت ها به نفع مردم استفاده کنند.
وی خطاب به شهرداری ها اظهار کرد: تمامی شهرداری ها باید در دهه فجر فعالیت های خود را خصوصا در فضاسازی با جدیت هر چه تمام تر انجام دهند و دقت در تکمیل کردن و آماده سازی پروژه های خود را داشته باشند‌.
فتح اله نوروزی با اعلام اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت ماشینی و موتوری خواهد بود عنوان کرد: فضاسازی به مناسبت دهه فجر در تمامی ادارات انجام شود، با همکاری اصناف پویش هر مغازه یک پرچم در سطح شهر عملی و اعضای شوراهای شهر و روستا شهرداران را در خصوص برنامه های دهه فجر همراهی کنند.
نوروزی افزود: انتخابات آبروی ملی و شاخص های رشد ملی است، کاندیداهای شورا می توانند با در دست داشتن گواهی عدم سوء پیشینه از ۲۰ اسفندماه در فرمانداری ثبت نام کنند.
فرماندار دشتستان با ابراز ناراحتی از عادی انگاری کرونا در بین مردم عنوان کرد: خیز آرام کرونا در سطح استان و شهرستان در حال شکل گیری است، از این رو به همراهی و همکاری همه اقشار جهت نابودی این ویروس نیازمندیم.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

فتح اله نوروزی

دهه فجر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی