سیاست / شناسه خبر: 63029 / تاریخ انتشار : 1399/12/7 10:02
|
فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا؛

نیازمند همراهی مردم در جلوگیری از عادی سازی کرونا هستیم/گشت های مشترک در دشتستان فعال شود+تصاویر

بوشهری ها / فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: در راستای جلوگیری از عادی سازی کرونا به کمک مردم نیاز داریم.

بوشهری ها / فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: در راستای جلوگیری از عادی سازی کرونا به کمک مردم نیاز داریم.
فتح الله نوروزی روز چهارشنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد: مراسمات تشییع، جشن و تجمعات زیاد شده، در این خصوص از مردم شهرستان تقاضای همکاری های لازم جهت نابودی این ویروس را داریم.
نوروزی با بیان اینکه برای جلوگیری از تعطیلی بازار، مردم و اصناف پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند ادامه داد: در بیمارستان تیم و کمیته بحران تشکیل شود تا آمادگی های لازم برای مقابله با این ویروس وجود داشته باشد.
وی دستگاه های اجرایی را ملزم به همکاری در این خصوص کرد و افزود: تیم های گشت باید بسیار قوی باشند، بنابراین گشت های مشترک در حوزه شهرستان فعال شود.
فرماندار دشتستان خطاب به بخشداران تاکید کرد: تیم گشت مشترک در تمامی بخش ها تشکیل و در جلسه بعدی ستاد مبارزه با کرونا گزارشات لازم اعلام شود.
نوروزی ضمن تشکر از تمامی کادر درمان دشتستان عنوان کرد: کادر درمان به صورت فشرده و طاقت فرسا در این یک سال فعالیت کردند، تمامی مراکز درمانی آمادگی های لازم برای مقابله با این ویروس را داشته اند به همین دلیل ایستگاه شهید سلاحی برای عدم ورود مهمانان نوروزی به این شهرستان فعال است.
وی با بیان اینکه اگر کرونا در زمان انتخابات مدیریت نشود شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت ادامه داد: اداره پست، نانوایی ها، ترمینال هاو دفاتر پیشخوان باید مورد نظارت بیشتری قرار گیرند.
فرماندار دشتستان خواهان اعلام گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی تا پایان اسفندماه در خصوص بیماری کرونا شد و افزود: اعتکاف در سراسر کشور انجام نمی شود، هیچگونه برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز نباید در دشتستان انجام شود و اقدامات لازم در این خصوص نیز با جدیت هر چه تمامتر انجام شود.

کلیدواژه

برازجان

فرماندار دشتستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی