سیاست / شناسه خبر: 63036 / تاریخ انتشار : 1399/12/12 13:26
|

بیانیه رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت 12 اسفند روز برازجان

بوشهری ها /رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت 12 اسفند روز برازجان بیانیه ای را منتشر کرد.

بوشهری ها /رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت  12 اسفند روز برازجان بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش بوشهری ها متن این بیانیه به شرح زیر است؛

امروز روز برازجان است، روز سرزمین مادری، روزی است که به حرمت نخل های سر به فلک کشیده برازجان و دشتستان به عنوان مرکز شهرستان همزمان با شکوفایی طبیعت و نخل زارها به عنوان روز برازجان نامگذاری گردیده تا بهانه ای باشد برای معرفی پتانسیل های این شهر همیشه سرافراز تاریخ و شناساندن بیشتر و بهتر این دیار در سرزمین ایران.
اینجا سرزمین شهدای به خون خفته جنگ تحمیلی است که شجاعانه درگردان های اطلاعات، تخریب و غواصی رشادت ها آفریدند و این شهر را در کشور به نام شهدای تخریب و غواص می شناسند، اینجا سرزمین مردمان نجیب و بزرگی است که در مبارزه با استعمار انگلیس رشادت‌ها آنها کم نظیر است و شهدای بزرگی مانند شهید میرزا محمد خان برازجانی را تقدیم نموداند.
اینجا سرزمین شیر زنانی است که حماسه لرده در کوه های همیشه سربلند گیسکان بوجود آوردند، اینجا مهد شاعران برجسته است که در ادبیات ایران و شعرهای بومی محلی افتخارات بزرگ آفریدند، اینجا شهر علمای بزرگی است که در سرزمین ایران همیشه جاوید خواهند بود.
اینجا سرزمین هنرمندانی است که با آثار فاخر شان در سطح ملی و بین المللی همیشه افتخار به دست آورده اند، اینجا سرزمینی است که مهد بسیاری از آیین های سنتی و مذهبی است که شاخص ترین آنها شروه خوانی و تنوع گَردِه های(سبک ها) مختلف این آواز حزن انگیز است.
اینجا سرزمین دوستی هاست، سرزمین اقوام و طوایف که همه پشت به پشت هم برای بزرگی این دیار زحمت کشیدند.
 اینجا سرزمین زیبایی هاست که طلوع آفتابش از کمر کش کوه و غروبش بر بلندای نخیلات خودنمایی می‌کند و می بایست برای این همه غنای فرهنگی، تاریخی و اجتماعی سر تعظیم فرود آورد و هر ساله با برگزاری مراسمات مختلف در خور شأن نام این روز کوشید و همگان را به پاسداشت این روز دعوت نمود.
 اینجانبه به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر برازجان این روز را به مردمان شریف شهر، شهرستان و استانم در سرزمین همیشه جاوید ایران صمیمانه تبریک عرض نموده و به عنوان یکی از خادمین در شورای اسلامی شهر برازجان از اعتماد شما مردم بزرگوار جهت خدمت در این نهاد صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم توانسته باشیم در طی 3 ساله گذشته خدماتی در راه رضای خدا و شما مردم برداشته باشیم.
امید به آینده، پیروزی و بهروزی مردمان دیارم و برچیده شدن سایه شوم بیماری کرونا، تا بتوان نوید بخش روزهای شیرین آینده باشد.

ساحل تنگستانی
خادم مردم شریف برازجان در شورای اسلامی شهر برازجان

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

روز برازجان

ساحل تنگستانی

رییس شورای اسلامی شهر برازجان

12 اسفند

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی