سیاست / شناسه خبر: 63390 / تاریخ انتشار : 1400/2/29 11:14
|

پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد! + جزییات

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران خبر داد که پدر بابک خرمدین اعتراف کرده است که ابتدا در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده است.

 به گزارش بوشهری ها وبه نقل از جی پلاس، پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر بابک خرمدین در تازه ترین اعترافات خود پرده از ارتکاب دو قتل دیگر برداشته است.وی افزود این فرد اعتراف کرده است که ابتدا در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده است.

 

روش قتل دختر و داماد

 

شهریاری گفت: پدر بابک خرمدین درخصوص نحوه قتل دختر و داماد خود هم گفته است آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده و سپس برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

 

شرایط روحی و روانی پدر و مادر سالم تشخیص داده شده است

 

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافات خود درباره انگیزه قتل‌ داماد و دخترشان اعلام کرده اند آنها اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است.

تحقیقات پرونده ادامه دارد و جزئیات بیشتر به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

 

روایت همسایه‌ها از قتل بابک خرمدین/ ماجرای ناپدید شدن مرموز یکی از خواهران بابک

همسایه‌ها، برخلاف ادعاهای پدر و مادر بابک، معتقدند تصویری که آنها از پسرشان عنوان کرده‌اند، با آنچه آنها دیده بودند کاملا متفاوت است. 

زن میانسال ساکن در شهرک اکباتان: بابک دوست صمیمی پسرم بود. بچه من با هر کسی دوست نمی‌شد و به‌خاطر همین مطمئن هستم بابک ظاهر و باطنش یکی بود. اینهایی را که راجع به او می‌گویند باورم نمی‌شود. او پسری سر به زیر، آرام، مهربان و مودب بود و نمی‌توانم قبول کنم پدر و مادرش را اذیت می‌کرده و روزگار آنها را سیاه کرده بود. 

مرد میانسال ساکن در مجتمع: در این ۸سالی که ما اینجا ساکن شده‌ایم، هرگز رفتار بدی از مقتول ندیده بودم. 

یکی از پرسنل انتظامات می‌گوید مقتول ارتباطات چندانی نداشت. با افراد زیادی رفت‌وآمد نداشت و او هرگز ندیده بود که وی با دختران مختلفی در رفت‌وآمد باشد. 

یکی از ابهاماتی که پرونده قتل بابک خرمدین را پیچیده کرده، ماجرای ناپدید شدن یکی از خواهرانش است. موضوعی که هم‌اکنون پلیس و تیم جنایی نیز در حال تحقیق روی آن هستند و ممکن است روند رسیدگی به این پرونده را وارد فاز تازه‌ای کند.

یکی از ساکنان بلوک c۲ که این خانواده را به خوبی می‌شناسد، می‌گوید: بابک خواهری به اسم آزیتا دارد. او چند سال پیش ازدواج کرد اما بعد از شوهرش جدا شد و دیگر نه او را دیدیم و نه شوهرش را. هردویشان ناپدید شدند و حالا هم مطالبی در شبکه‌های اجتماعی خوانده‌ام که نوشته بودند احتمال کشته‌شدن این دختر هم به‌دست پدرش مطرح شده است.

کلیدواژه

بابک خرمدین

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی