سیاست / شناسه خبر: 63404 / تاریخ انتشار : 1400/3/1 11:19
|

ستاره های شاهین تماشاگر برد حیاتی این تیم (عکس)

دیدار تیم شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران در هفته ی بیست و پنجم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دو تماشاگر ویژه داشت.

 به گزارش بوشهری ها و به نقل از ورزش 3، محمد محبی بازیکن سپاهان و محمد مشایخ بازیکن نفت مسجد سلیمان. این دو در فصلی که محمود فکری و عبدالله ویسی سرمربی تیم بودند به همراه به لیگ برتر صعود کردند اما با این صعود راه تیم های اصفهانی را در پیش گرفتند. محمد محبی پیراهن سپاهان را برتن کرد و محمد مشایخ هم بنا به دعوت علیرضا منصوریان راهی ذوب آهن شد. هر چند این فصل برای اینکه  تعداد بازی های بیشتری در لیگ برتر انجام دهد به عنوان بازیکن قرضی به تیم نفت مسجد سلیمان پیوست اما اتفاقات در این تیم هم برای او خوب پیش نرفته است. درست بر خلاف محمد محبی که حتی در اولین فصل حضور در لیگ برتر هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و هم در مقدماتی جام جهانی و مقدماتی المپیک. 

 

این دو با توجه به تعطیلی لیگ برتر و استراحت چند روزه در بوشهر حضور دارند و به همین بهانه به استادیوم شهید مهدوی بوشهر رفتند و از نزدیک بازی شاهین شهرداری بوشهر در برابر بادران را تماشا کردند. مسابقه ای که با نتیجه دو بر یک به سود شاهین شهرداری بوشهر پایان یافت. این برد برای شاهین حیاتی بود چرا که موجب شد این تیم شانس صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

 

کلیدواژه

تیم شاهین

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی