سیاست / شناسه خبر: 63429 / تاریخ انتشار : 1400/3/9 11:20
|

گلایه محسن هاشمی از فضای سرد انتخابات

رئیس شورای شهر تهران گفت: کسانی که در تریبونهای رسمی، حضور و مشارکت مردم را غیرلازم فرض می‌کنند، تیشه به ریشه نظام می‌زنند.

 به گزارش بوشهری ها و به نقل از برترین ها، رئیس شورای شهر تهران گفت: کسانی که در تریبونهای رسمی، حضور و مشارکت مردم را غیرلازم فرض می‌کنند، تیشه به ریشه نظام می‌زنند.

محسن هاشمی در جریان دویست و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت:‌ در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی قرار داریم، همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی برای ایرانیان بود که مردم محور، ستون و روح انقلاب محسوب می‌شوند.

او ادامه داد:‌ بدون حضور و همراهی مردم، نهضت امام خمینی که از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ آغاز شد، در همان آغاز به پایان می‌رسید اما این مردم بودند که با فدا کردن جان و مال و آسایش خود، نهضت را زنده نگه‌ داشتند و به پیروزی رساندند و هم اکنون نیز آنرا حفظ می‌کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه بزرگترین قدرت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی در این ۴۲ سال، همین حمایت وحضور مردم بوده است، گفت: کسانی که در تریبونهای رسمی، حضور و مشارکت مردم را غیرلازم فرض می‌کنند، تیشه به ریشه نظام می‌زنند.

رئیس شورای شهر افزود: قطعا تفکیک بین حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی و یا صحبت از مشروعیت و مقبولیت در اسلام ناب و انقلاب اسلامی پذیرفته شده نیست و نمی توان اسم حکومتی که از حمایت و نقش آفرینی اکثریت مطلق جامعه برخوردار نباشد را حکومت اسلامی گذاشت.

هاشمی با بیان اینکه بزرگترین ضربه به جمهوری اسلامی، دلسرد کردن و مایوس کردن مردم و بستن فضای حضور ونقش آفرینی آحاد جامعه در سرنوشت کشور است گفت: هرکس در هرمسئولیت و جایگاهی با این جریان همراه شود با جریان اصیل انقلاب واسلام ناب محمدی با قرائت امام و رهبری که مبتنی بر مردمسالاری دینی است فاصله دارد.

کلیدواژه

محسن هاشمی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی