سیاست / شناسه خبر: 63430 / تاریخ انتشار : 1400/3/9 11:26
|

۳۹ هزار نفر در استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند

استاندار بوشهر از تلاش برای افزایش سرعت واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت: تاکنون ️۳۹ هزار نفر در استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند.

 به گزارش بوشهری ها و به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در بازدید از مراکز تزریق واکسن کرونا در بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا و همچنین واکسیناسیون مردم تلاش‌های گسترده‌ای در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی به وضعیت تزریق واکسن در استان اشاره کرد و ادامه داد: ۳۹ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده به طوری که برخی از این افراد هر دو دوز واکسن و برخی هم یک دوز واکسن کرونا دریافت کردند.

استاندار بوشهر افزود: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن دو هزار نفری فجر بوشهر برپا شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته افراد دارای اولویت طبق پیامک دریافتی از مرکز بهداشت، به این مرکز مراجعه و واکسینه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۸۰ درصد جمعیت بالای ۷۵ سال و ۷۲ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال و ۵۵ درصد جمعیت بین ۷۰ تا ۷۵ سال استان بوشهر واکسینه شدند.

گراوند بیان کرد: خدمات و تلاش‌های کادر بهداشتی مراکز بهداشت استان در اجرای عملیات واکسیناسیون قابل تقدیر و ستایش است و با تأمین واکسن مورد نیاز در استان روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

کلیدواژه

واکسن کرونا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی