سیاست / شناسه خبر: 63516 / تاریخ انتشار : 1400/3/30 16:16
|
نماینده مجلس:

آرای رئیس جمهوری منتخب، پشتوانه‌ قدرتمند برای درخشش دولت آینده است

بوشهریها| نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری منتخب مردم با فاصله چشمگیری نسبت به سایر رقبا برگزیده شد و این میزان آرای مردمی پشتوانه قدرتمند دولت آینده برای درخ

بوشهری هاحجت الاسلام موسی احمدی روز یکشنبه اظهار داشت: دولت آینده می‌تواند با تکیه بر این پشتوانه، ارتباطاتی خوب و سازنده را با دنیا برقرار کند.

وی با قدردانی از مردم ایران که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضوری پرشور در انتخابات داشتند، افزود: دشمنان ایران اسلامی در ماه‌های گذشته با برجسته‌ کردن ضعف‌های موجود سعی داشتند مردم را به حضور نیافتن در پای صندوق‌های رای تشویق کنند که ملت ایران این نقشه را نقش بر آب کردند.

نماینده مردم شهرستان های جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بوشهری‌ها همواره نسبت به سرنوشت خود و کشورشان حساس بوده‌اند و این بار نیز با مشارکت در انتخابات نشان دادند که پای آرمان‌ها و اهداف خود ایستانده‌اند.

آرای رئیس جمهوری منتخب، پشتوانه‌ قدرتمند برای درخشش دولت آینده است

احمدی اضافه کرد: اکنون که مردم به خوبی به تکلیف و وظایف خود عمل کردند، نوبت به مسئولان رسیده‌است تا با همه توان به دغدغه افرادی که با امیدواری به پای صندوق‌های رای آمدند، رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: دولت آینده باید با تشکیل کابینه متخصص، متعهد و توانمند برای حل مشکلات مردم تلاش کند و با شناختی که در طول مدت خدمت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب دارم، این توانمندی را دارد تا با نصایح و پیشنهادهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در زمان حاضر بخشی از قوانین و سیاست‌های کلی نظام معطل مانده‌ که لازم است با استقرار دولت جدید، هر چه زودتر  اجرای آن آغاز تا به حل دغدغه مردم کمک شود.

احمدی گفت: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نیز حساسیت خوبی برای تایید صلاحیت داوطلبان صورت گرفت تا اعضایی پاک‌دست و توانمند به شوراها راه یابند.

وی ادامه داد: اکنون که مردم با هوشیاری نامزدهای مورد تایید خود را انتخاب کرده‌اند، لازم است پارلمان شهری نیز به دور از باند بازی‌ها و نگاه شخصی به مسائل به فعالیت بپردازد و اعتبارات موجود را بدرستی و در جای شایسته به کارگیرند.

احمدی افزود: شوراهای متنتخب مردم باید مردمی و در میان مردم باشند، مشکلات و دغدغه‌های شهر و مردم را بدرستی شناسایی کنند و برای حل آن بکوشند تا اعتماد مردم به نهاد شوراهای اسلامی بازگردد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار شد.

در این انتخابات آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری منتخب توسط مردم ایران انتخاب شد.

کلیدواژه

حجت الاسلام موسی احمدی

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی