سیاست / شناسه خبر: 63517 / تاریخ انتشار : 1400/3/30 16:21
|

منتخبان شوراهای سه شهر بوشهر مشخص شدند

بوشهریها| با پایان یافتن شمارش آرا، منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای چغادک، عالی شهر و خارگ از توابع شهرستان بوشهر مشخص شدند.

بوشهری هابراساس اطلاعیه فرمانداری بوشهر، در "چغادک" لیلا کردوانی با ۲هزار و ۳۷۲ رای، صدیقه رنجبر ۲هزار و ۲۴، علی زارع یکهزار و ۸۸۲، عادل دهامی یکهزار و ۷۷۹ ، غلامرضا علی زاده با یکهزار و ۶۳۶ رای به عنوان منتخبان شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

براساس این اطلاعیه شهروندان جزیره خارگ نیز لطف الله علی پور با یکهزار و ۶۳۸ رای، یوسف وطن دوست یکهزار و ۳۳۲، سمیه گیوی یکهزار و ۲۴۲، بهروز خواجه یکهزار و ۲۱۱ و هدی موری بازفتی با یکهزار و ۶۹ رای را به عنوان منتخبان شورای این شهر انتخاب کردند.

انتشار اسامی منتخبان شوراها بدون تأیید هیئت‌های نظارت قانونی نیست -  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

در شهر جدید عالی شهر نیز صدرالله اسدیان مطلق با ۲هزار و ۴۹۷ رای، صدیفه نیک روش ۲هزار و ۳۰۲، مهین بانو قاسمی نسب ۲هزار و ۱۵۸، مریم مهدوی نسب ۲ هزار و ۸۸، مجید حیدری با یکهزار و ۹۶۴ رای به عنوان منتخبان شورای این شهر انتخاب شدند.

مجموع واجدان شرایط رای در شهرستان بوشهر برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و سیردهمین دوره ریاست جمهوری ۱۹۸هزار و ۸۲۲ نفر بود که ۱۴۵ شعبه رای گیری را از مردم در این شهرستان انجام دادند.

کلیدواژه

جزیره خارگ

چغادک

شهر جدید عالی شهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی