سیاست / شناسه خبر: 63526 / تاریخ انتشار : 1400/3/30 18:28
|

شرکت صدرا از ظرفیت منطقه آزاد بوشهر استفاده کند

بوشهریها| استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد و توسعه شرکت صدرا برای توسعه و اشتغال در استان بوشهر حیاتی است خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت ج

بوشهری هاعبدالکریم گراوند امروز در نشست با مدیران قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه نفت و گاز اظهار داشت: یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد دریا محور که از برنامه‌های مهم در استان است، توجه به مسائل و مشکلات شرکت صدرا است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد و توسعه شرکت صدرا برای توسعه و اشتغال در استان بوشهر حیاتی است خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب ایجاد منطقه آزاد بوشهر، شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت جدید برای رونق فعالیت‌های خود استفاده کند.

 

شرکت صدرا از ظرفیت منطقه آزاد بوشهر استفاده کند

گراوند با بیان اینکه شرکت صدرا یک ظرفیت خاص و مهم برای تولید، اشتغال در کشور است گفت: استان بوشهر آمادگی لازم برای کمک به این شرکت را دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت جدید ایجاد شده در بندر بوشهر، اخیراً یک کشتی با ظرفیت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن در بندر بوشهر پهلو گرفت که در تاریخ فعالیت بندر بوشهر بی سابقه بوده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف حقوقی و اداری شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا در بوشهر تشکیل شود.

کلیدواژه

عبدالکریم گراوند

نفت و گاز

مدیران قرارگاه خاتم الانبیا

شرکت صدرا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی